Voorstellen

Ik ben Martijn en sinds 1 maand De trotse eigenaar van een Skoda Octavia combi 1.4tsi ambiance business line uit augustus 2014 met minder dan 40000 op de teller. Mijn vorige (gezins) auto was een golf plus 1.6 fsi uit 2006, waarmee ik veel kostbare problemen heb gehad (ketting, nokkenasversteller, dashboard electronica). Ik had eigenlijk als wat enigszins een relatie heeft met Volkswagen afgezworen... Echter de skoda vond ik wel zo mooi en praktisch, dat ik toch overstag ben gegaan. Voor alsnog bevalt de octavia zeer goed.

Ik kwam terecht op dit forum via google, omdat ik een oplossing zocht voor die rare rode en gele balken op het navigatiesysteem van mijn Amundsen multimediasysteem. Nou die oplossing heb gevonden! Hopelijk vind ik hier in de toekomst nog vaker antwoord op mijn vragen en tips, en misschien kan ik in de toekomst wel een ander van dienst zijn!

Dank jullie wel! Foto's zal ik eens maken binnenkort, het is wel een heel normale uitvoering, niks speciaals maar ziet er wel uit als nieuw :)

Cordoba

Forumguru
Welkom Martijn :bloemen: De zoveelste O3 in Raceblue, of is jouw exemplaar één van de weinige uitzonderingen?

Race blue vind ik het allergaafste, maar in mijn zoektocht naar een 1.4tsi en een niet onuitputtelijk budget had ik op dat moment weinig keus. Het is een metal grey metallic geworden, toch ook wel erg mooi hoor!

Bovenaan Onderaan