Voorstellen

Hallo allen,

Hier nog een nieuw lid van het forum. Bij het uitzoeken van een nieuwe leaseauto heb ik al wat huiswerk kunnen doen op dit forum. Dank daarvoor. Nu de auto is geleverd vond ik het wel tijd worden om me fatsoenlijk aan te melden.

De keuze kwam feitelijk neer op die tussen een goed aangeklede Octavia of een basic Superb. Na vijf minuten rijden in een Superb 1.6 TDI was de keus wel gemaakt. De wegligging en aandrijving viel me ook erg tegen in vergelijking tot die van de Octavia. De auto is dus een Octavia III combi geworden. Race blue, 1.8 TSI, handgeschakeld, Style Businessline met onder andere 18" Alaris, Eibach, Dynamic pakket met leer/alcantara, panoramadak etc. Hoewel de Skoda meer een keus met het hoofd dan met het hart was, vind ik het een fraaie auto geworden. Het was de eerste keer dat ik een nieuwe auto heb uitgezocht en heb me goed vermaakt met de optielijst. Zo kom ik met de Skoda de komende jaren wel gerieflijk door.

Eerste indrukken zijn goed, al ben ik de boel nog aan het inrijden. Ik hoop hier op het forum nuttige informatie te blijven vinden en af toe wat te kunnen bijdragen.

Bovenaan Onderaan