Voorstellen

Hallo forum-leden!
Na enkele weken oriënteren op de automarkt ben ik uiteindelijk gevallen voor de Skoda Rapid Spaceback 1.2 (2016).
De kleur is "sportief" rood geworden. :) (zie ook mijn avatar)
Een moderne, sportive en hopelijk erg betrouwbare auto.

Via Google kam ik terecht op dit forum.
Ik sluit niet uit om in de nabije toekomst hier en daar wat tweaks aan te (laten) brengen in mijn Rapid.

Cordoba

Forumguru
@Rosinfield Er staat nergens dat de Rapid reed toen ruben er voor viel (meestal staan auto's op een automarkt ook stil) :D

Welkom Ruben en veel plezier met de Rapid.

Rosinfield

† In Memoriam
Nou, dat niet meer, sta al 17 jaar geheel droog. Maar ik vind humor wel heel belangrijk. Niet iedereen kan de mijne altijd waarderen en thuis worden ze er wel eens gek van ;)

B.Stuurder

Forumguru
Nou, dat niet meer, sta al 17 jaar geheel droog. Maar ik vind humor wel heel belangrijk. Niet iedereen kan de mijne altijd waarderen en thuis worden ze er wel eens gek van ;)

Nou ben ik ook al zeker 17 niet meer in de kroeg geweest, maar jouw humor kan ik wel waarderen.
En bij mij thuis worden ze ook gek van me, volgens mij heeft dat niks met humor te maken. :maakmegek:

Rosinfield

† In Memoriam
Toen mijn dochter nog thuis woonde, was het helemaal erg; wij tweeen tegen moeder/echtgenote. Constant alles letterlijk nemen of anders interpreteren

Bovenaan Onderaan