Rofffel
Forumguru
Dag allen,
Ik ben Rolf en kom uit omgeving Nijmegen.
Al langere periode aangesloten bij dit forum maar nooit meer iets mee gedaan.
Zelf meerdere auto's gehad waaronder:
Seat Ibiza (6L) 1.4 100pk uit 2007.
Seat Ibiza (6L) 1.8 20VT Cupra uit 2008.
Fiat Punto 1.3 JTDM uit 2011.
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto en mijn blik is gevallen op een Skoda Octavia O3 (Of 5E, ik zie het verschil nog niet).
Ik lees aandachtig mee om te kijken welke uitvoering ik moet hebben en waar ik mijn passie weer kwijt kan in het 'op smaak brengen' van de auto.
Het wordt sowieso een diesel en combi dus blijft weinig over behalve een 1.6 tdi of een 2.0 tdi (misschien een RS als de vrouw me erg lief vind).
Ik houd jullie op de hoogte van mijn speurtocht
gr.
PS: wat foto's van de vorige auto's:
En dan hetzelfde hok als wat ik momenteel rij (is niet mijn auto, durf er geen foto van te maken ):
Ik ben Rolf en kom uit omgeving Nijmegen.
Al langere periode aangesloten bij dit forum maar nooit meer iets mee gedaan.
Zelf meerdere auto's gehad waaronder:
Seat Ibiza (6L) 1.4 100pk uit 2007.
Seat Ibiza (6L) 1.8 20VT Cupra uit 2008.
Fiat Punto 1.3 JTDM uit 2011.
Ik ben op zoek naar een nieuwe auto en mijn blik is gevallen op een Skoda Octavia O3 (Of 5E, ik zie het verschil nog niet).
Ik lees aandachtig mee om te kijken welke uitvoering ik moet hebben en waar ik mijn passie weer kwijt kan in het 'op smaak brengen' van de auto.
Het wordt sowieso een diesel en combi dus blijft weinig over behalve een 1.6 tdi of een 2.0 tdi (misschien een RS als de vrouw me erg lief vind).
Ik houd jullie op de hoogte van mijn speurtocht
gr.
PS: wat foto's van de vorige auto's:
En dan hetzelfde hok als wat ik momenteel rij (is niet mijn auto, durf er geen foto van te maken ):