Voorstellen

asto

Lid
Goeieavond allemaal,

Na een kleine drie jaar Alfa 147 TS heb ik vorige week mijn eerste Skoda
opgehaald bij de dealer. Het betreft een Octavia RS (zwart metallic) uit
2002 met 80.000km op de teller.
'k Heb er nu een 500km meegereden naar alle tevredenheid. Komende
week hoop ik op vakantie te gaan naar Zwitersland. 'k Zal tzt laten
weten hoe hij zich gehouden heeft.

Groetjes,

Arjo

Hoi hoi allemaal,

Ik ben Aaron en ik rij in een Skoda Octavia ll 2.0 TDI (geloof ik) station bj mei 2006.
Ik vind het een geweldige auto het enige minpunt voor mij is dat ik de goede zit achter het stuur niet kan vinden.
Ik heb korte pootjes dus moet de stoel vrij ver naar voren om de koppeling goed in te trappen maar dan zit ik weer te dicht op het rempedaal.Ik heb ook het idee dat de zitting voor mensen met mijn lengte iets te lang is.
Ik ben overigens 1m72.
De optie die ik nu overweeg is om het rempedaal te laten verwijderen of om de volgende keer een automaat te nemen.....

Gr,

Aaron

Roel

Lid
Toevallig. Ik heb mijn zwarte RS uit 2002 ook begin april gekocht. Een heerlijke auto, waar je heel snel te hard mee gaat rijden!!:D Ik heb mijn Fabia Combi 1.4 16V 100 PK ingeruild en heb tot nu toe nog geen spijt. Ik werk zelf bij een bedrijf dat Turbo's produceert, die vrijwel geen geluid maken, maar ik rij met de ramen open om de turbo van mijn RS te horen werken. Ik zal af een toe nog wel een langs surfen om ervaringen te delen. Succes met je RS. Gr, Roel.

asto

Lid
Goeieavond cq -nacht,

´k Ben inmiddels al weer een week aan het werk geweest, maar ik zou nog
laten weten hoe m'n nieuwe wagen het zou houden tijdens m'n vakantie.
Helemaal top, 2500 zorgeloze kilometers. Lekker op de cruisecontrol.
Het verbruik tijdens deze totale rit was gemiddeld 1 op 14. Volgens mij niet
slecht. . .

Voor de liefhebbers, er staan een paar plaatjes in 'de garage'.

Groetjes,

Arjo

johann

Lid
Gefeliciteerd,

hier nog een zwarte RS, afgeleverd 17 februari jl. Gem. verbruik 8,2l/100km over de laatste 2000km, met veel stadswerk en woon-werkverkeer. Valt mij ook mee, met m'n vorige auto (Polo 55kW op G3) haalde ik 1 op 13.

Goeieavond allemaal,

Na een kleine drie jaar Alfa 147 TS heb ik vorige week mijn eerste Skoda
opgehaald bij de dealer. Het betreft een Octavia RS (zwart metallic) uit
2002 met 80.000km op de teller.
'k Heb er nu een 500km meegereden naar alle tevredenheid. Komende
week hoop ik op vakantie te gaan naar Zwitersland. 'k Zal tzt laten
weten hoe hij zich gehouden heeft.

Groetjes,

Arjo
Hallo Asto,
ben benieuwd hoe de overstap je bevalt van Alfa naar Skoda... tenslotte zijn Alfa's ook mooie auto's, volgens mij ook met een sportieve rijstijl.
Die RS gaat natuurlijk veel sneller en verbaasd mensen meer als je snel weg bent
!
veel plezier er mee!

Bovenaan Onderaan