Voorstellen

Hallo bedankt voor het toevoegen,

Ik heb een nieuwe Kodiaq 4x4 DSG 140KW gekocht in Tsjechië omdat ik daar ook woon. Hiervoor een superb combi gehad en 4 jaar naar volle tevredenheid gereden. Daarna eerst een Mercedes V klasse maar die viel toch tegen vooral de achterwiel aandrijving is hier met de winters en de heuvels erg tegen gevallen en na 1 jaar maar verkocht. Heb er nu met de kodiaq 7000 km opzitten en vind het een hele fijne auto. Was een demo van skoda fabriek dus bomvol met alle opties. Hier in Tsjechië geen regeltjes van bijtelling of BPM dus een stuk voordeliger in aanschaf.

DSC01419 - kopie.JPG

eriktv

Forumguru
Welkom, mooie auto, heerlijk voor de CZ wegen en weersomstandigheden! :thumbsup:

Mijn zwager (Duitser) heeft zijn Kodiaq ook in CZ besteld (Benátky n.Jiz.), dat scheelde een hoop, zelfs na import. Klopt het dat jouw auto uit Plzeň komt, maar een Středočeský kenteken heeft? En hoe kom je zo in Tsjechië verzeild? Ik ken de weg daar intussen een beetje, mijn vrouw komt uit de buurt van de stad waar de roots van Škoda liggen ;)

Welkom, mooie auto, heerlijk voor de CZ wegen en weersomstandigheden! :thumbsup:

Mijn zwager (Duitser) heeft zijn Kodiaq ook in CZ besteld (Benátky n.Jiz.), dat scheelde een hoop, zelfs na import. Klopt het dat jouw auto uit Plzeň komt, maar een Středočeský kenteken heeft? En hoe kom je zo in Tsjechië verzeild? Ik ken de weg daar intussen een beetje, mijn vrouw komt uit de buurt van de stad waar de roots van Škoda liggen ;)

Klopt dat ik dichtbij Plzen woon maar de auto is gekocht in Stredocesky kraj. Ik heb hier een bedrijf wat vnml operatietafels maakt voor dierenartsen en elke 2 weken rij ik heen en weer naar NL en België met een grote mercedes sprinter om goederen uit te leveren. Verder is het hier erg fijn wonen en werken.

Laatst bewerkt:

Antera

Donateur
Van harte welkom dat wat de reden dat een andere klant van me daar zijn full option Arteon had gekocht :-) ideaal

Hakar

Donateur
Welkom op dit forum.

Wat die prenten van de camera betreft, kan in de toekomst wel veranderen.
Tsjechië is per 1 november 2017 toegetreden tot de Cross Border Enforcement landen waar Nederland zaken mee doet.
Die zaken bestaan er helaas alleen maar uit, om ons op een zo makkelijk mogelijke manier geld afhandig te maken.....

Bovenaan Onderaan