Voorstellen

Hallo allemaal,
Mijn naam is Thirza, 30 jaar en sinds vorige week eigenaar van een heerlijke skoda fabia combi equipe 1.4 station!
Kan er lekker veel in kwijt( had hiervoor een ford ka;) en ook de extra opties zoals cruise control maken de langere afstanden erg goed te doen. Hoop dat ik nog lang plezier van deze auto ga hebben en veel kan leren op dit forum. Ik ben absoluut niet erg onderlegd in de autotechniek maar vind het wel mateloos interessant.

Groet van Thirza

Bijlagen

• Screenshot_20180303-201912.png
    Screenshot_20180303-201912.png
    1,1 MB · Weergaven: 66

Japanese Power

Donateur
Ha Thirza,

Welkom bij de club. Eindelijk weer een dame in dit door mannen gedomineerde forum ;)
Technisch aangelegd ben ik ook niet echt, maar ook dan valt er hier genoeg te beleven.

Johan

Cordoba

Forumguru
Welkom Thirza. Jouw Fabia is dat een pre-facelift (tot 2004, met 'vierkante' mistlampen), of toch een facelift (met ronde mistlampen), dat is op je foto niet goed te zien.
Welke motorversie heb je, de 75pk of de 100pk (zijn beiden 1.4 16V motoren).

MaxN

Donateur
Welkom Thirza. Jouw Fabia is dat een pre-facelift (tot 2004, met 'vierkante' mistlampen), of toch een facelift (met ronde mistlampen), dat is op je foto niet goed te zien.
Welke motorversie heb je, de 75pk of de 100pk (zijn beiden 1.4 16V motoren).
Kenteken is eind 2006 of begin 2007.
En zie ronde lampjes.

Cordoba

Forumguru
Okay, ik zie nu inderdaad bij uitvergroten ronde mistlampen, maar in het kleinere plaatje lijkt de reflectie van de ronde mistlamp teveel op een rechthoekige mistlamp om zeker te zijn.
@Japanese Power Je moet bijzondere ogen hebben, om het kenteken uit de foto te halen (ik kan in elk geval de laatste letter echt niet lezen, en de letter daarvoor kunnen er ook meerdere zijn (zou bijv. zowel een 'Y' als een 'V' kunnen zijn en mogelijk nog een enkele optie, waardoor er wel veel mogelijkheden zijn).

HarrieSkoda

Forumguru
Welkom!

Hebben jullie allemaal een pilsje (teveel) op deze zaterdagavond ofzo :deuk:?

Kenteken duidelijk te lezen. Ook duidelijk zichtbare ronde mistlampen :D.

Japanese Power

Donateur
Je moet bijzondere ogen hebben, om het kenteken uit de foto te halen (ik kan in elk geval de laatste letter echt niet lezen, en de letter daarvoor kunnen er ook meerdere zijn (zou bijv. zowel een 'Y' als een 'V' kunnen zijn en mogelijk nog een enkele optie, waardoor er wel veel mogelijkheden zijn).
Even de profielpagina aantikken en de foto bekijken en daar vergroten. En ik ben al 4 jaar brildragend ;)

Bovenaan Onderaan