Voorstellen

Beste forumleden,

Sinds enkele dagen ben ik trotse eigenaar van een Skoda Octavia Vrs 2016 met challenge pack. Kleur grijs (nieuwe klei grijze kleur, met zwarte accenten door de challenge pack). Momenteel is het nog wachten op de papier winkel, want ik heb hem ingevoerd.

Heb er nog een aantal vragen over, vandaar dat ik lid ben geworden.

Ohh en omgeving Twente! Gr Stefan.

Welkom!

Je vRS lijkt me mijn droom Skoda als ik je avatar zo bekijk :bloos:.

Kom maar op met die vragen, we staan voor je klaar.

Bedankt voor je reactie! Ben er ook super blij mee. Nog wachten op de papieren en kenteken laten drukken.

Ben er al wel achter dat ik bijv, mijn telefoon draadloos in kan opladen.

Maar ik begreep ook dat je bij sommige tv zou kunnen kijken op de navigatie scherm.

En op sommigen zit active sound voor de uitlaat. Hoe weet ik of ik dat heb? Hoor weinig verschil als ik de vrs knop in druk.

Japanese Power

Donateur
Welkom Stefan.

Even je avatar aangeklikt: gaaf! Uit welk land komt je auto?

En wat je vragen betreft. Zou lekker even rondneuzen, een aantal antwoorden op je vragen zul je dan al kunnen vinden hier. Veel succes met de import en straks lekker genieten!

Johan

Welkom Stefan.

Even je avatar aangeklikt: gaaf! Uit welk land komt je auto?

En wat je vragen betreft. Zou lekker even rondneuzen, een aantal antwoorden op je vragen zul je dan al kunnen vinden hier. Veel succes met de import en straks lekker genieten!

Johan

Heb hem uit Duitsland, maar gezien de Poolse onderhoudsboekjes verwacht ik dat hij daar vandaan komt.

Staat nu 24.000 (echte km) op de klok

MaxN

Donateur
Welkom.
En neus eens rond in het O3 RS topic, daar staat nagenoeg alles over de RS in.

Bovenaan Onderaan