Voorstellen

Goedemorgen,

Mijn naam is Brian. Sinds afgelopen week ben ik eigenaar geworden van de Skoda Octavia Combi, elegance business uit 2013. Ik heb deze eerst 5 jaar geleast via het werk. Nu het contract af liep kon ik deze kopen. Dat heb ik dan ook gedaan. Al was de twijfel er ook om een geheel nieuwe aan te schaffen of misschien een Kodiaq.

Ik ben benieuwd naar alle info over vooral het Columbus systeem en eventuele tuning.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

BuB

Lid
Goedemorgen,

Mijn naam is Brian. Sinds afgelopen week ben ik eigenaar geworden van de Skoda Octavia Combi, elegance business uit 2013. Ik heb deze eerst 5 jaar geleast via het werk. Nu het contract af liep kon ik deze kopen. Dat heb ik dan ook gedaan. Al was de twijfel er ook om een geheel nieuwe aan te schaffen of misschien een Kodiaq.

Ik ben benieuwd naar alle info over vooral het Columbus systeem en eventuele tuning.

Wat voor motor ligt er in? Wel/geen DSG?

Octavia II 2011 2.0 TDI 140pk DSG L&K

Idd niet echt volledig geweestet de verdere specificaties

Het is de 1.4 TSI handgeschakeld
Denim blue
Panoramadak
Staat nu bijna 100.000km op de teller

Japanese Power

Donateur
Mooie uitvoering en je kent de volledige onderhoudshistorie. Leuke deal zou ik zeggen.
En natuurlijk welkom hier op het forum.

Cordoba

Forumguru
Goedemorgen,

:sterretjes: Lees ik dat nu goed: je hebt 5 jaar met deze auto gereden als leasbak, en nu heb je vragen over het Columbussysteem? Dat je je niet verdiept hebt in tuning van een leasebak kan ik me voorstellen, maar de Columbus heb je toch ook 5 jaar gebruikt? Overigens is de handleiding voor de Columbus met een beetje geluk ook gewoon te downloaden via de officiele Skoda site.

Hakar

Donateur
Welkom Brian.

@Cordoba.
Kan toch?
Stel dat werkgever ook nog een TT bij de auto deed.
Daarvan weet zelfs ik hoe dat werkt. :jaja:
Kun je je daarna wel eens bezighouden met de rest van de auto als de TT moet worden ingeleverd omdat de leasetijd er op zit.

Bovenaan Onderaan