Voorstellen :-)

Hi ik ben Mark, woon in Gouda met mijn partner en onze 4 kids. Hebben een skoda fabia I uit 2000 met nog maar 130k op de teller.

Motorisch super, wel wat dingen moeten vervangen en de vochtproblemen maar overall brengt hij ons waar we moeten

Voor de laatste keer, afgelopen donderdag, slot kapot en zo op het forum terecht gekomen. Wat een rijke informatie zeg, ga ik eens doornemen want anders had ik nooit Frank in Apeldoorn gevonden voor de problemen met de deurvergrendeling (wat een kapot slot bleek te zijn)

Hartelijk dank voor al jullie reacties :-)

Toch even een vraagje, we hebben 4 kids en daarom overwegen we toch om de Fabia eruit te doen (we hebben hem nu zo'n 3 jaar) want we hebben echt meer plek nodig in de auto (hebben er nu 2 maar dat is soms echt wel niet zo praktisch)

Nu kan ik hem inruilen maar misschien kan ik er iemand hier blij mee maken? Moet/mag ik hem dan op de Bazaar zetten?

EdK

Forumguru
Als je je aan deregels van de bazaar houd met voldoende gegevens en geen verwijzingen naar marktplaats moet dat volgens mij geen problemen geven....

Hakar

Donateur
@1ofmany
Misschien een idee?
Een oom en tante van mij hadden 5 neefjes en 5 nichtjes gecreëerd.
Oma woonde ook bij hen in, en wanneer het hele spul op reis ging waren ze dus met zijn dertienen.
Mijn oom had daar destijds een Ford Transit voor aangeschaft, houten schoolbanken er in vastgebout, en zo kon het gezin op pad.
Ik zeg niet dat het veilig was, hoewel er nooit gewonden zijn gevallen.

Bovenaan Onderaan