Voorstellen

Ethy

Lid
Hoi,

Na een aantal jaren meelezen stel ik mijzelf voor nadat ik net mijn Skoda weer "kwijt" ben. Ik dacht dat ik mijzelf al een keer had voorgesteld maar dit bleek niet zo te zijn toen ik iets wilde aanbieden op een ander onderdeel van het forum.

Echte naam Sander en 36 jaren jong. Een redelijke autofiel, een van mijn eerste woordjes was auto en 17 dagen na mijn 18e verjaardag in het bezit gekomen van mijn rijbewijs. Naast wat auto's voor erbij om te rommelen heb ik voor dagelijks gebruik veel in VAG auto's doorgebracht.
- Seat Leon 1.8vt gechipt op maat bij JD
- VW Golf V GTI gechipt ABT (was zo toen ik deze kocht anders was ik naar JD gegaan), auto helaas gestolen
- VW Golf VI TDI 150pk
- VW Jetta (paar maanden vanwege levering nieuwe auto)
- Skoda Octavia 1.6 TDI greenline (met JD EPM box want lease)
- VW Tiguan R-line 1.4T 4 Motion (twijfel om origineel te laten, chippen of wederom EPM box)

Als laatste weer een VW en aangezien ik dit een leuk forum vind en de Kodiaq/Karoq technisch gezien zeer gelijkwaardig zijn blijf ik hier lekker meelezen. Karoq is zeker een kanshebber geweest als opvolger voor de Octavia, maar de extreme levertijden en het feit dat ik een Tiguan mooier vind en ik deze snel kon berijden heeft mij weer naar VW gelokt.

Octavia.jpg Tiguan.jpg

Groet,

Sander

Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Na bijna 4 jaar welkom, veel succes met de verkoop van onderdelen en veel plezier met je Tiguan.
Blijft toch familie van elkaar.

Ethy

Lid
Bedankt en het gaat mij echt niet om de handel :D

Ik dacht de EPM box welke ik ooit via dit forum van Micky gekocht heb is wellicht interessant voor iemand hier. Ding op Marktplaats aanbieden heeft niet zo'n zin denk ik.

Antera

Donateur
Mooie lijstje met auto's daar past de Tiguan goed tussen. Erg mooie auto. Heel veel plezier daarmee

• Leuk
Waarderingen: Ethy
Bovenaan Onderaan