Voorstellen

Goedemiddag,

Mijn naam is Quentin, ben 23 Jaar, woonachtig in Zeeland (sint maartensdijk).
Sinds afgelopen Donderdag in het bezit van een Skoda Superb Élégance uit 2004 met een 1.8T motor met automaat :D

Helaas al een min punten ontdekt, maar ik zal daar nog een nieuw topic voor openen, of des gewenst hier plaatsen.

2i7qmqf.jpg

cq0ir.jpg

Welkom Quentin, ook al ben je al een paar jaar lid ;)
Klopt, voornamelijk in eerste instantie voor informatie, maarja nu dan echt een skoda rijder, die sinds net nog geiriteerd is door een van de vorige eigenaren......

Werkelijk alles waarvan ik dacht het zit er nie op, zit er dus wel op maar door het aftermarket alarm niet meer werkzaam :(

iemand toevallig een idee hoe ik subwoofer bedrading naar de kofferbak kan trekken? heb een vaste leuning ivm stoelverwarming namelijk.

Cordoba

Forumguru
Welkom Quentin. Het is handiger als je voor vragen over de S1 een apart topic opent, dat houdt het overzichtelijk en je hebt meer kans op reacties waar je iets aan hebt. Ook voor anderen die in de toekomst tegen dezelfde punten aanlopen is het makkelijker terugzoeken als het niet in een voorsteltopic staat.

Welkom Quentin. Het is handiger als je voor vragen over de S1 een apart topic opent, dat houdt het overzichtelijk en je hebt meer kans op reacties waar je iets aan hebt. Ook voor anderen die in de toekomst tegen dezelfde punten aanlopen is het makkelijker terugzoeken als het niet in een voorsteltopic staat.

Heb er inderdaad ook een apart topic voor geopend ;)

Antera

Donateur
Van harte welkom en zeer nette auto. Kabels trekken word een leuke want moet via de instaplijsten of via het middenconsole al is dat laatste erg lastig kan ik je vertellen uit ervaring

Bovenaan Onderaan