yamsing
Lid
Hallo Skoda forumleden,
Ik ben René en kom uit de omgeving Barendrecht.
Ik heb in 2014 een Suberb combi handgeschakeld 1.8 Tsi van 2011 gekocht.
Nu heb ik een karoq 1.5 dsg uit 2018 gekocht.
Mijn superb met vaste trekhaak en hulpveren was voor mij de ideale trekauto voor mijn caravan. Ben diverse malen in Spanje, Italië en Kroatië geweest met deze combinatie.
Ik bezit de karoq nu 1 maand en bevalt erg goed. Sommige dingen die hier vaak besproken zijn zoals de dsg en stabiliteit herken ik wel.
Waar ik erg benieuwd naar ben is de combinatie met mijn caravan. De ervaringen hier op het forum lopen nogal uiteen. Hoop dan ook dat er snel meer ervaringen gedeeld gaan worden over de karoq als trekauto.
Twijfel nog over tunen motor/dsg
Wil wel Vag/vcds bij antera laten uitvoeren.
groeten,
René
Ik ben René en kom uit de omgeving Barendrecht.
Ik heb in 2014 een Suberb combi handgeschakeld 1.8 Tsi van 2011 gekocht.
Nu heb ik een karoq 1.5 dsg uit 2018 gekocht.
Mijn superb met vaste trekhaak en hulpveren was voor mij de ideale trekauto voor mijn caravan. Ben diverse malen in Spanje, Italië en Kroatië geweest met deze combinatie.
Ik bezit de karoq nu 1 maand en bevalt erg goed. Sommige dingen die hier vaak besproken zijn zoals de dsg en stabiliteit herken ik wel.
Waar ik erg benieuwd naar ben is de combinatie met mijn caravan. De ervaringen hier op het forum lopen nogal uiteen. Hoop dan ook dat er snel meer ervaringen gedeeld gaan worden over de karoq als trekauto.
Twijfel nog over tunen motor/dsg
Wil wel Vag/vcds bij antera laten uitvoeren.
groeten,
René