FreddyK
Lid
Goedenavond!
Na een poos kijken en niet posten, mezelf hier toch maar eens aangemeld.
De naam is Freddy, 36 jaar en kom uit de provincie Zeeland.
Werkend in de medische techniek, lekker sleutelen aan lineaire deeltjesversnellers.
Hoop wat tips te vinden hier om nog meer plezier te halen uit de nieuwe Skoda die er aan komt.
Mijn les auto was ooit een Skoda alleen kan ik me niet meer herinneren wat voor type helaas maar toen ik eenmaal een lease auto mocht uitkiezen heb ik dus meteen een Octavia Combi besteld!
De eerste was een blauwe O3 Combi Greenline business met wat extra opties. Helaas ooit een flink ongeval gehad waardoor de auto daarna nooit meer lekker reed. Een paar jaar later heb ik een O3 Combi Clever besteld, alleen had ik weinig keus wat kleur betreft en werd het een witte.. Had liever een blauwe!
Rij de komende 3 maanden nog steeds met deze auto rond tot hij naar een collega mag.
Nu ga ik van baan veranderen en mocht ik een wat luxere auto uitkiezen en zat ik te twijfelen tussen een Karoq of een Kodiaq maar toen zag ik de Octavia Combi RS iV en die is nu dus ook besteld!
Met de nodige opties uiteraard..
- Race Blue metallic
- Verwarmd stuurwiel
- Panorama schuifdak
- Heads up display
- Side assist
- 19 inch Altair anthracite
- Parkeercamera
- Travel assist pakket
- Comfort pakket
Heb ook nog wat privé auto's staan door een wat uit de hand gelopen hobby..
- 1988 BMW E34 535i
- 1988 BMW E34 520i
- 1989 BMW E34 M5
- 1993 BMW E34 540i Touring
- 1994 BMW E34 540i Touring
- 1998 BMW E39 540i Touring
- 2005 BMW E61 535d Touring
Ik heb iets met snelle stations...
Na een poos kijken en niet posten, mezelf hier toch maar eens aangemeld.
De naam is Freddy, 36 jaar en kom uit de provincie Zeeland.
Werkend in de medische techniek, lekker sleutelen aan lineaire deeltjesversnellers.
Hoop wat tips te vinden hier om nog meer plezier te halen uit de nieuwe Skoda die er aan komt.
Mijn les auto was ooit een Skoda alleen kan ik me niet meer herinneren wat voor type helaas maar toen ik eenmaal een lease auto mocht uitkiezen heb ik dus meteen een Octavia Combi besteld!
De eerste was een blauwe O3 Combi Greenline business met wat extra opties. Helaas ooit een flink ongeval gehad waardoor de auto daarna nooit meer lekker reed. Een paar jaar later heb ik een O3 Combi Clever besteld, alleen had ik weinig keus wat kleur betreft en werd het een witte.. Had liever een blauwe!
Rij de komende 3 maanden nog steeds met deze auto rond tot hij naar een collega mag.
Nu ga ik van baan veranderen en mocht ik een wat luxere auto uitkiezen en zat ik te twijfelen tussen een Karoq of een Kodiaq maar toen zag ik de Octavia Combi RS iV en die is nu dus ook besteld!
Met de nodige opties uiteraard..
- Race Blue metallic
- Verwarmd stuurwiel
- Panorama schuifdak
- Heads up display
- Side assist
- 19 inch Altair anthracite
- Parkeercamera
- Travel assist pakket
- Comfort pakket
Heb ook nog wat privé auto's staan door een wat uit de hand gelopen hobby..
- 1988 BMW E34 535i
- 1988 BMW E34 520i
- 1989 BMW E34 M5
- 1993 BMW E34 540i Touring
- 1994 BMW E34 540i Touring
- 1998 BMW E39 540i Touring
- 2005 BMW E61 535d Touring
Ik heb iets met snelle stations...