Voorstellen,

Mijn naam is Jaap,
Vader van 2 dochters, woonachtig in Drenthe.

Mijn eerste Skoda kocht ik in 2010.
Een 2 liter, automaat, station, bouwjaar 2007.
Na hier 10 jaar in gereden te hebben werd het tijd voor wat nieuws. Omdat mijn oude me nooit 1 dag heeft laten staan moest het uiteraard weer een Skoda worden

Gister kreeg ik mijn 2e Skoda. Een gebruikte Octavia van 2018. Weer een 2 liter diesel, automaat, station, zwart van kleur en niet overvol met optie's, maar meer dan genoeg voor mij.

Ik hoop dat ik ook hier weer heel veel jaren vooruit kan en jullie als leden zo nu en dan een vraag mag stellen.

Gr,
Jaap

Erik_NL

Forumguru
Moi Jaap,
welkom en veel zorgeloze kilometers in je nieuwe Superb toegewenst.
Waar heb je de auto in onderhoud?

Moi Jaap,
welkom en veel zorgeloze kilometers in je nieuwe Superb toegewenst.
Waar heb je de auto in onderhoud?

Dag Erik,

Was het maar een Superb. Ik heb een Octavia, maar volgens mij ben je helderziend ;), want ik had graag een gebruikte Superb willen aanschaffen. Alleen de wegenbelasting was voor mij een reden om weer voor een Octavia te gaan.
Moet zeggen dat de beenruimte achterin ruimer is dan bij mijn oude Octavia. Ik had hier graag een afbeelding van mijn oude willen plaatsen, maar ben nog niet echt thuis in de mogelijkheden, maar dat terzijde

Dan het onderhoud, want dat was je vraag.
Ik had mijn oude Octavia in onderhoud bij Noord West auto's in Hoogeveen. https://www.noordwest-autos.nl/
De eigenaar ken ik al meer dan 20 jaar en ben erg tevreden als klant. Dus ook mijn nieuwe is inmiddels al bij hun geweest voor een grote beurt. Ik heb mijn nieuwe uit Duitsland gehaald en wist dat hij een grote beurt moest hebben.
Mijn oude Octavia ABT heeft nu 3 ton gelopen en is nog lang niet af, maar er kwamen wat kleine dingetjes aan, en ik vond het wel mooi geweest na 10 jaar, dus vandaar dat ik er nu 1 heb uit 2018. Hopen dat ik daar weer heel wat jaren mee vooruit kan.
Wat ik nog wel zoek is of ik een Adblue reservoir heb ?.. .die kan ik zo 123 niet vinden
En ik wil nog een afspraak maken bij de mannen in Varseveld om de motor en DSG bak te laten tunen
Mijn oude is/was een ABT en daar raak je aan gewend.....

Gr,
Jaap

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan