Voorstellen

Hallo,

Ook ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Sebastien. Ik volg het forum al een tijdje. Sinds 2016 heb ik een Skoda Fabia Combi uit 2012 die morgen van eigenaar gaat wisselen. Ik heb hem gekocht met 69.000 km en heeft bijna 220.000 km gereden zonder bijzonderheden. Maar ik ga van een Fabia naar een Octavia. Dat is net even wat ruimer en stabieler op de weg.

Ik hoop het forum nog jaren te kunnen volgen.

Groeten,
Sebas

Bijlagen

• BD47CBCE-FA65-4B91-8638-258592E588C2.jpeg
    BD47CBCE-FA65-4B91-8638-258592E588C2.jpeg
    191 KB · Weergaven: 27
Bedankt.

De Octavia is stabieler wanneer het bijvoorbeeld hard waait. M’n ouders hebben een Octavia en die ligt stabieler op de weg als het buiten stormt.

Althans dat is m’n ervaring tot nu toe.

Cordoba

Forumguru
Ik denk doordat de F2 de hoogste en smalste Fabia is tot nu toe, hij inderdaad minder stabiel aanvoelt. Overigens als een auto door de wind aan één kant in de veren gedrukt wordt, wil dat nog niet zeggen dat ie ook uit koers raakt.

Bedankt MaxN, Cordoba en ertromp. :-)

@Cordoba dat klopt inderdaad. Ik heb zowel met de Fabia als met de Octavia onder dezelfde omstandigheden gereden, waarbij ik met de Fabia meer moest corrigeren dan met de Octavia. Al met al is de Fabia alsnog een fijne auto. Het is mijn eerste auto. Je kan het slechter treffen. :D

Bovenaan Onderaan