Voorstellen

Hi all!

Een eerste registratie op Skodaforum zal al flink wat jaren geleden zijn geweest. Ik rijd al vanaf '98 Skoda's. Begonnen bij een dealerbedrijf en daarna in privébezit van een Skoda Felicia Fun (knalgele 2+2 pick-up) naar een Felicia pick-up, Felicia hatchback, Fabia Combi en sinds 2016 een Octavia II FL van 2010. Het Skoda virus, vooral vanwege de ruimte overgedragen, naar verschillende mensen om mij heen. Mijn schoonvader na jaren Golfjes gereden te hebben overgekregen naar de Octavia met als resultaat dat er iedere 2 tot 3 jaar een nieuwe Octavia voor de deur stond. Helaas kan hij vanwege dementie niet meer rijden en staat zijn Octavia (eind 2020) sinds februari bij ons voor de deur om de auto rijdend te houden. Na een rijtest bij CBR te hebben gedaan is de uitkomst nu dat hij ook niet meer mag rijden. De Octavia is echt zijn kindje geweest. Wij zijn nu in de gelegenheid om de auto over te gaan nemen alleen hebben wij sinds 3 weken problemen met het Infotainment systeem. Daarom nu actief op dit forum aan het zoeken naar de oplossing, bij de dealer kunnen wij namelijk niet op korte termijn terecht.

Sander

Bovenaan Onderaan