Skoda_Mike
Nieuw lid
Beste leden,
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Mike en ik ben 28 jaar.
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Skoda Octavia 2021 hybrid. Ik heb de auto gekocht vanwege gezinsuitbreiding. lang zoeken had ik eindelijk mijn Skoda gevonden bij een skoda dealer in Den-Haag.
Skoda octavia 2021hybrid 204 pk met 22.000 kilometer op de teller en met werkelijk alle opties
Ergo seat stoelen.
Voor en achter stoelverwarmin en stoel verkoeling.
Voorin Stoelmassage.
Stuurverwarming.
Slaappakket.
Panoramadak.
Sfeerverlichting.
Extra winterbanden met velgen.
Achteruitrijcamara.
Paraplu in de zijportieren.
Automatische kofferbak.
Extra zonwering in de achterportieren.
En nog eens 100 opties. Je kan het zo gek niet bedenken en het zit er op.
Het enige dat helaas ontbreekt is de trekhaak, maargoed je kan niet alles hebben.
Ik heb nu al 1000 vragen over bepaalde werkingen en instellingen.
Ik ben niet alleen nieuw op het forum, maar ik ben überhaupt nieuw in de forumwereld, het kan dus zo zijn dat ik een vraag stel waar al lang een toppic over is gemaakt. Sorry alsvast haha.
Groetjes Mike.
Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Mike en ik ben 28 jaar.
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een Skoda Octavia 2021 hybrid. Ik heb de auto gekocht vanwege gezinsuitbreiding. lang zoeken had ik eindelijk mijn Skoda gevonden bij een skoda dealer in Den-Haag.
Skoda octavia 2021hybrid 204 pk met 22.000 kilometer op de teller en met werkelijk alle opties
Ergo seat stoelen.
Voor en achter stoelverwarmin en stoel verkoeling.
Voorin Stoelmassage.
Stuurverwarming.
Slaappakket.
Panoramadak.
Sfeerverlichting.
Extra winterbanden met velgen.
Achteruitrijcamara.
Paraplu in de zijportieren.
Automatische kofferbak.
Extra zonwering in de achterportieren.
En nog eens 100 opties. Je kan het zo gek niet bedenken en het zit er op.
Het enige dat helaas ontbreekt is de trekhaak, maargoed je kan niet alles hebben.
Ik heb nu al 1000 vragen over bepaalde werkingen en instellingen.
Ik ben niet alleen nieuw op het forum, maar ik ben überhaupt nieuw in de forumwereld, het kan dus zo zijn dat ik een vraag stel waar al lang een toppic over is gemaakt. Sorry alsvast haha.
Groetjes Mike.
Laatst bewerkt: