Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Patty, voor het eerst op een forum met een hulpvraag, vandaar dat ik dit ook niet ingevuld heb, weet nog niet precies hoe het werkt. Maar 7 maanden in het bezit van een Skoda Octavia combi, 1.2 uit 2012, gekocht met 285.00 op de teller.( Hoog, ik weet het) Heerlijke rijdende auto met mooie bruin leren bekleding en komplete onderhoudshistorie erbij inclusief rekeningen. Voor aankoop bij mijn monteur na laten kijken, was uitzonderlijk goed onderhouden. Ik was op slag verliefd. Ik ben nog niet geholpen, wel bij de garage geweest. Donderdag ( morgen) gaat hij voor de APK dan gan we hem ook uitlezen en nakijken. Verder ben ik binnenkort alweer 55 jaar en altijd dol geweest op auto's, ik kijk dan ook altijd mee met de monteur om zoveel mogelijk te weten over de auto. En autorijden vind ik heerlijk. Vaak samen met mijn zoon. Deze gekocht omdat we weer wilden kamperen en dus weer een grote auto wilden die wel zuinig is en ik kom nu na grote beurt en 4 nieuwe banden op een gemiddelde van 16.4. Bij weinig snelweg. Netjes lijkt mij.

Groetjes Patty.

Bovenaan Onderaan