voorstellen

hallo, ik ben patrick uit papendrecht en rij in een octavia II 1.6 mpi uit 2005. ben al een tijdje lid omdat ik me goed wilde laten informeren over de octavia. hiervoor 2 alfa's gehad maar vooral vanwege de ruimte en degelijkheid over gestapt op skoda( was voor de dealer ook de 1ste alfa die hij inruilde). absoluut tevreden zeker na de aanschaf van 17inch pegasus-velgen met 225/45/17 banden.(zie foto, alleen kenteken klopt niet).auto in bezit sind 26-04-2008 met 33000 km op de teller.
op dit moment staat er 43000 km op (waaronder 3500 vakantie-km's naar de costa brava).
tot ziens op dit forum

Bijlagen

• oct-II-2.JPG
    oct-II-2.JPG
    27,1 KB · Weergaven: 27
  • P5020148.jpg
    P5020148.jpg
    97,1 KB · Weergaven: 36

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit :aangenaam: gezellige forum. Wel een verschil na een Alfa een Skoda.

purk

Senior Member
ook welkom en veel lees en schrijf plezier en dat je maar heel lang plezier mag hebben van je octavia

Welkom!
Wat voor alfa heb je gereden?
Zoéén?

DELLARIA_SW0002.JPG

Tsja, we zitten hier dan wel op het Skoda-forum, ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dit lelijk vinden :ahum:

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het gezeligste forum van nederland en belgie .
je bent hier altijd welkom en kan hier veel leren over je wagen .
Je zult er ongetwijfeld veel plezier aan beleven aan je skoda.
Ben ook wel benieuwd welke alfa je gereden hebt .
@ stalensnuitje , denk niet dat het zo eentje was . Is mijn gedacht een beetje jong om nu al in te ruilen voor een O2 van 2005 verder inderdaad een heel prachtige alfa die 159 , al zie ik liever de snuit van de O2.

Fabia

† In Memoriam
Ik kan die Alfa absoluut niet lelijk vinden. Integendeel ik vind het echt een prachtige auto en zeker in deze zwarte kleur met die velgen. Alleen het blijft een Alfa, dus die zou ik niet zo snel kopen. Trouwens ik vind de foto erg slecht genomen, had ff een andere achtergrond uitgezocht.

beetje laat, maar hier mijn 2 alfas : 155 1.7 ts en 146 1.4 ts allebei in alfa rood.
dus niks schokkends maar toch alfas he.

Fabia

† In Memoriam
Ik vind de Alfa 155 echt een mooie auto. Mooie strakke lijnen, mooie wigvorm.

Bijlagen

• std_1994_alfa_romeo_155_q4.jpg
    std_1994_alfa_romeo_155_q4.jpg
    22,6 KB · Weergaven: 7
Bovenaan Onderaan