Fabia
† In Memoriam
Even een kort berichtje over mezelf. Ben sinds twee jaar in het bezit van een Skoda Fabia Combi 1.4 16v Elegance. Heb deze toendertijd tweedehands gekocht met 23.000 km op de teller en heb deze net ingeruild voor een gloednieuwe Fabia Equipe Plus 1.4 16V. Hoop deze over een aantal weken bij de dealer op te halen. Het enige wat ik bij besteld heb is stoelverwarming. Deze zat al in mijn huidige auto en daar kan ik niet meer zonder. Ik hoop alleen dat de nieuwe Fabia wat beter in elkaar zit, had toch wat last van rammels. De meeste zijn netjes verholpen door de dealer alleen die in het schuif/kanteldak wil niet weg. Plus de houder in het dashboard waar de radio in zit kraakt. Verder niks dan lof over de auto, vind 'm value for money. En al helemaal de Equipe uitrusting daar zit echt alles op en aan.
Wat zijn de meningen en ervaringen van de leden over het rijden op gas. Ik vind het enige nadeel van de 101 pk motor dat je 98ron moet tanken en dat is zeker met de huidige benzine prijzen niet echt prettig. Maar ik wilde zeker niet met minder pk's rijden dus vandaar dat ik toch weer voor de 101pk motor heb gekozen om er dan gas in te laten bouwen.
Wat zijn de meningen en ervaringen van de leden over het rijden op gas. Ik vind het enige nadeel van de 101 pk motor dat je 98ron moet tanken en dat is zeker met de huidige benzine prijzen niet echt prettig. Maar ik wilde zeker niet met minder pk's rijden dus vandaar dat ik toch weer voor de 101pk motor heb gekozen om er dan gas in te laten bouwen.