Voorstellen

Hallo, ik ben Kees en ik zit met smart te wachten op mijn eerste skoda.. zoals het er nu naar uitziet wordt eind volgende week mijn O2 1.9TDI Elegance (Black M Mica, kleinleer en Stream) geleverd.
Bij het zoeken naar een nieuwe lease bak in eerste instantie niet aan een skoda gedacht, maar na een proef rit op aanraden van mijn vrouw, was ik helemaal verkocht. Wat een prachtige wagen.

nog eventjes wachten, gelukkig bied dit mooie forum al de nodige voorpret...

Droopy

Actief lid
Yep, waarschijnlijk niet de eerste die zo aan Skoda begint. Welkom en succes met de laatste wacht dagen /forum/images/graemlins/wink.gif

Bij mij was het juist mijn vrouw die overtuigd moest worden. Ik was zelf meteen enthousiast over de O2. Niet alleen vanwege de prijs/kwaliteit verhouding, maar de O2 is gewoon kompleet, met alle erop en eraan. (en misschien ook een beetje door het enthousiasme van een collega met een 4X4)

Alvast veel rijplezier gewenst voor de toekomst!

Wiseguy

Actief lid
Ik ga met JdoubleU mee.... miss Wiseguy moest ook worden overtuigd... ze vond de Renault Laguna toch wel heel erg mooi.... maar nu we 'm eenmaal rijden is het "toch wel een erg lekkere auto... ze rijdt er zo mee weg...". En vooral over de automatisch dimmende binnenspiegel is ze heel erg goed te spreken.... /forum/images/graemlins/grin.gif

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
miss Wiseguy moest ook worden overtuigd... ze vond de Renault Laguna toch wel heel erg mooi...

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/ot.gif

Wat is dat toch met die Laguna? Ik ken in mijn omgeving zo al drie vrouwen (familie/vriendinnen) die hun echtgenoot in een Laguna hebben gekletst omdat hij 'zo mooi' is.

Maar inderdaad, ga in een Octavia rijden en je vergeet die Laguna meteen...

Slimme dame trouwens, die vrouw van jou, MFSTM. Hoe kwam ze erbij om 'm jou aan te raden?

Zoef

Actief lid
Welkom hier van ook een vers lid ( /forum/images/graemlins/crazy.gif)
Ik kan me nog de eerste reakties van collega vertegenwoordigers herinneren. Ooh, skoda, zeker vanwege de lage bijtelling. Ondertussen hebben zij veel problemen gehad (307 SW, laguna, etc) en ik rijd lekker probleemloos door. Inmiddels wordt Skoda steeds meer geaccepteerd door (vertegenwoordigend) nederland.
Ik heb er nu dus twee gehad en ik hoop maar dat het aankomende jaar snel voorbijgaat, omdat ik vanaf januari 2007 ook weer een andere wil gaan kopen. Helaas wel weer prive aanschaf, omdat ik zelfstandige ben, maar je kan niet alles hebben.
Maar, je hebt een goede keuze in mijn ogen gedaan.
gr.
Zoef

Maar inderdaad, ga in een Octavia rijden en je vergeet die Laguna meteen...

Slimme dame trouwens, die vrouw van jou, MFSTM. Hoe kwam ze erbij om 'm jou aan te raden?

[/ QUOTE ]

Mijn vrouw was eerst ook helemaal weg van de laguna ( en de man van haar vriendin had hem ook.. ) tot ze zag wat ie in de lease kost ...

"en die skoda is gewoon heel compleet en mooi"

Dutch4x4

Senior Member
Mijn vrouw was eerst ook helemaal weg van de laguna ( en de man van haar vriendin had hem ook.. ) tot ze zag wat ie in de lease kost ...

[/ QUOTE ]

En ik snap wel waarom... /forum/images/graemlins/grin.gif

En ik snap wel waarom...

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/2133.gif /forum/images/graemlins/2133.gif /forum/images/graemlins/2133.gif

Potje

Actief lid
zoals het er nu naar uitziet wordt eind volgende week mijn O2 1.9TDI Elegance (Black M Mica, kleinleer en Stream) geleverd.

[/ QUOTE ]

Das een combi?

Als dat zo is, dan staat ie er al..... heb ik m al gezien.
Mooi bakkie namelijk!

Potje

Actief lid
Deze is voor een andere gelukkige!

[/ QUOTE ]

Tsja, ondanks al het natuurgeweld, is er best nog wel wat geluk te vinden in deze wereld!

rickske

Actief lid
Hallo Kees,welkom op het forum hier en geweldig veel plezier,rijgenot en veilige kilometers in uw octavia.

Ik ben sinds de Octavia II er is ook helemaal Skoda fan. Een jaar of 4 geleden durfde ik het nog niet aan en heb ik toch maar een Seat Leon gekozen! Die was toen nog net iets voordeliger qua prijs/prestatie verhouding. Maar nu is de Octavia nog steeds veel groter, maar nu ook veel mooier en luxer en ook nog goedkoper (qua leaseprijs dan) dan alle auto's waar je hem mee vergelijkt.

Bovenaan Onderaan