Michiel2308
Lid
Hallo, mijn naam is Michiel en ik woon in Twente. Ben werkzaam als directeur binnen het MKB en rij nu 3 jaar met veel plezier in een VW Passat stationwagen, diesel 2.0 TDI CR 170. Prima auto maar wel een beetje emotieloos (13 in een dozijn). De 140.000 gepasseerd dus tijd voor een nieuwe. Gekeken naar de Audi A6 sedan in een basisuitvoering met BE pakket, Audi A4 SW in S edition en de Skoda Superb Combi. Gekozen voor de laatste en deze week besteld. Voor 1 mei wordt de auto geleverd. Waarom de Skoda? Hij is mooi, zeer praktisch, rijdt comfortabel en biedt meer waarde dan de genoemde Audi's. Voor hetzelfde geld als de A6 kon ik de meest luxe uitvoering van de 1.8TSI kiezen, DSG en werkelijk alle opties. Uiteindelijk toch nog €100 per maand minder kwijt. Oké de A6 heeft meer status, maar daar lach ik om (hopelijk). Krijg nu een auto met alle denkbare luxe, (veel) meer ruimte en het zit gewoon goed in elkaar. Ben benieuwd naar de levering. Heb al veel commentaar gekregen van mijn Audi rijdende collega's.. Nu afwachten of het lachen ze vergaat wanneer we met z'n vieren op pad gaan. Kijken welke auto gekozen wordt. Degene die achterin moeten zitten weten het dan wel.