Hallo allemaal.
Omdat ik nieuw ben op dit forum stel ik mezelf graag even voor...
Mijn naam is Sven en woon in Aalst, België
Vroeger heb ik altijd met een peugeot 1.3 diesel rondgereden...
Sinds september ben ik overgestapt naar een Skoda Fabia 1.9 TDI - bouwjaar 2005
Zalige auto. zou hem voor geen geld van de wereld willen missen.
Al mooie velgen ondergezet en de ruitjes proper geblindeerd.
Waarom ik hier op dit forum ben ?
Ik ga eerlijk zijn. De muziek was wel van slechte kwaliteit dus heb ik een Rockford Fosgate Starterskit gekocht van ongeveer 500 euro met versterker en subwoofer.
Ik heb zelf geen flauw idee hoe ik dit moet doen. Ik weet wel dat er een kabel moet van mijn accu naar mijn versterker, van mijn radio naar mijn versterker en van mijn versterker naar mijn chassis.
Maar ik vind niet eens een ruimte tussen mijn accu en de binnenkant van mijn auto ?!
Ik hoopte om dit op het forum te vinden...
Wat zijn de plannen nog ?
Goh, eerst en vooral die subwoofer geïnstalleerd krijgen en als dan de bankrekening het toelaat komt er een chiptuning.
Dan is het voor mij een echte parel
Omdat ik nieuw ben op dit forum stel ik mezelf graag even voor...
Mijn naam is Sven en woon in Aalst, België
Vroeger heb ik altijd met een peugeot 1.3 diesel rondgereden...
Sinds september ben ik overgestapt naar een Skoda Fabia 1.9 TDI - bouwjaar 2005
Zalige auto. zou hem voor geen geld van de wereld willen missen.
Al mooie velgen ondergezet en de ruitjes proper geblindeerd.
Waarom ik hier op dit forum ben ?
Ik ga eerlijk zijn. De muziek was wel van slechte kwaliteit dus heb ik een Rockford Fosgate Starterskit gekocht van ongeveer 500 euro met versterker en subwoofer.
Ik heb zelf geen flauw idee hoe ik dit moet doen. Ik weet wel dat er een kabel moet van mijn accu naar mijn versterker, van mijn radio naar mijn versterker en van mijn versterker naar mijn chassis.
Maar ik vind niet eens een ruimte tussen mijn accu en de binnenkant van mijn auto ?!
Ik hoopte om dit op het forum te vinden...
Wat zijn de plannen nog ?
Goh, eerst en vooral die subwoofer geïnstalleerd krijgen en als dan de bankrekening het toelaat komt er een chiptuning.
Dan is het voor mij een echte parel