Voorstelling Pablo, nickname Speedhunter

Speedhunter

Forumguru
Hallo ik had me nog niet voorgesteld op dit forum, ik zou ook graag iets te koop (velgen) aanbieden maar volgens het reglement moet ik mij eerst voorstellen dus doen we dat maar :cheers:

Ben ondertussen al bijna twee jaar lid van dit forum, van 07/2016, de maand waarin m'n Octavia toegekomen was.

Ik ben Pablo, nickname Speedhunter, 28 jaar oud en zoals mijn naam doet vermoeden geboren in Latijns-Amerika (Chili) als zoon van Vlaamse ouders die daar toen woonden. Ik woon in het West-Vlaamse Oostduinkerke, deelgemeente van Koksijde aan de Vlaamse kust.

Wat ik fijn vind aan dit forum is dat het Nederlanders en Vlamingen samenbrengt, ik heb mijn studies gedaan in het Nederlandse Driebergen waar ik automotive management gestudeerd heb, zéér mooie tijd beleefd daar en hoe de Nederlanders mij 'als één van hun' opgenomen hebben zal ik nooit vergeten.

Ik ben werkzaam als privé chauffeur, een job die ik heel graag doe, rij rond de 70 000 km op jaarbasis.

Dit is m'n autohistorie, eerst enkele jaren met een Audi A4 B7 2.0 TDI met 19'' RS4 velgen gereden en nu sedert (bijna) twee jaar een Octavia RS 230.

7I7vMnt.jpg

Velgen laten spuiten

iVHlrcz.jpg

Mijn huidige wagen:

vI41Gm9.jpg

jHKqoyT.jpg

MaxN

Donateur
Alsnog welkom op het forum.
En een rode RS zie je niet heel vaak.
Al komen er meer op het forum de laatste tijd.

EdK

Forumguru
Oostduinkerke, deelgemeente van Koksijde aan de Vlaamse kust
Leuke plaats, dorp van de paardevissers.
In verleden vaak geweest ivm het vliegerfestival wat daar werd gehouden.
En heel vervelend was het ook elke keer dat het dan zonnig was en geen wind...
Verplicht op de terrassen zitten met een pint Leffe donker uit het vat.....

Speedhunter

Forumguru
Alsnog welkom op het forum.
En een rode RS zie je niet heel vaak.
Al komen er meer op het forum de laatste tijd.
Dankjewel, neen inderdaad, de meeste RS'en die ik tegenkom zijn blauw, ook een hele mooie kleur.

Leuke plaats, dorp van de paardevissers.
In verleden vaak geweest ivm het vliegerfestival wat daar werd gehouden.
En heel vervelend was het ook elke keer dat het dan zonnig was en geen wind...
Verplicht op de terrassen zitten met een pint Leffe donker uit het vat.....
Inderdaad het dorp van de paardevissers , Unesco werelderfgoed sinds enkele jaren en een mooie traditie. De verse garnalen zijn ook zeer lekker!

Ja het vliegerfestival, kan ik me nog herinneren van vroeger (woon al 18 jaar in Oostduinkerke), was heel leuk om al die vliegers te zien op het strand en de dijk, zaten ook enkele grote exemplaren tussen. Jammer dat ze dit niet meer organiseren, denk dat er enkele jaren geleden in Oostende nog wel 1tje heeft plaatsgevonden meen ik me te herinneren.

Ps ik geef de voorkeur aan een Blonde Leffe :D Maar idd, mooi weer en een terrasje, wat wil een mens nog meer.

• Leuk
Waarderingen: EdK

EdK

Forumguru
Tsja werd altijd door een persoon uit Antwerpen georganiseerd die een appartement in oost duinkerke heeft.
Maar ja op bepaald moment was de sponsering vanuit de gemeente over en was het over en uit.
Maar al de jaren dat ik daar mee vliegerde heb ik er leuke weekenden gehad, met zondags in de middag vers gebakken vis van de lokale vissers...

Speedhunter

Forumguru
Thx!

Tsja werd altijd door een persoon uit Antwerpen georganiseerd die een appartement in oost duinkerke heeft.
Maar ja op bepaald moment was de sponsering vanuit de gemeente over en was het over en uit.
Maar al de jaren dat ik daar mee vliegerde heb ik er leuke weekenden gehad, met zondags in de middag vers gebakken vis van de lokale vissers...
Mmm vis van de lokale vissers, niks beters :jaja:
Dankje.

Welkom en succes met de handel!
Danku!

Bovenaan Onderaan