Senned
Actief lid
Dag skoda-rijders / liefhebbers,
Na een maandje op het forum te hebben gelezen wordt het tijd voor m'n voorstelling.
Ben 28 jaar, woon in Boom, België, en ben een hardwerkende papa van 3 kindjes.
September vorig jaar kreeg ik het aanbod van m'n baas een auto te kiezen van de zaak.
Mijn huidige privewagen is een bmw 318d touring met de nodige toeters en bellen.
Ik ben enorm tevreden van de bmw - vooral rijervaring/ comfort is fantastisch. Spijtig genoeg is het budget te krap voor een nieuwe, of het zou dan een kale zijn zonder opties.
Bij skoda en Volkswagen een offerte opgevraagd, en als je dan bekijkt wat je krijgt voor je geld dan ben je snel verkocht ( en de baas ook )
Vervolgens nog een uitstekende testrit gemaakt en voilà
Afgelopen maandag de skoda superb 1.6 Greenline crtdi besteld.
In devolgende uitvoering:
Elegance
Zwart leder
Metal grey
Sunset
Pack elegance Columbus = navigatie, zetelverwarming, zonneschermen, ...
Panoramisch dak
Mdi
Levering voorzien 15 april
Ik ben benieuwd naar de power, ik ga van 135pk naar 105pk, dat zal wennen worden!
En naar de kinderen die een zee van ruimte gaan hebben achterin.
Dit forum heeft me hard geholpen in m'n zoektocht en overtuiging om voor de skoda te gaan.
Voilà. Dat is het zo'n beetje.
Vragen?
Schoot!
Groeten!
Na een maandje op het forum te hebben gelezen wordt het tijd voor m'n voorstelling.
Ben 28 jaar, woon in Boom, België, en ben een hardwerkende papa van 3 kindjes.
September vorig jaar kreeg ik het aanbod van m'n baas een auto te kiezen van de zaak.
Mijn huidige privewagen is een bmw 318d touring met de nodige toeters en bellen.
Ik ben enorm tevreden van de bmw - vooral rijervaring/ comfort is fantastisch. Spijtig genoeg is het budget te krap voor een nieuwe, of het zou dan een kale zijn zonder opties.
Bij skoda en Volkswagen een offerte opgevraagd, en als je dan bekijkt wat je krijgt voor je geld dan ben je snel verkocht ( en de baas ook )
Vervolgens nog een uitstekende testrit gemaakt en voilà
Afgelopen maandag de skoda superb 1.6 Greenline crtdi besteld.
In devolgende uitvoering:
Elegance
Zwart leder
Metal grey
Sunset
Pack elegance Columbus = navigatie, zetelverwarming, zonneschermen, ...
Panoramisch dak
Mdi
Levering voorzien 15 april
Ik ben benieuwd naar de power, ik ga van 135pk naar 105pk, dat zal wennen worden!
En naar de kinderen die een zee van ruimte gaan hebben achterin.
Dit forum heeft me hard geholpen in m'n zoektocht en overtuiging om voor de skoda te gaan.
Voilà. Dat is het zo'n beetje.
Vragen?
Schoot!
Groeten!