Voorstelling

Didier Schepers

Nieuw lid
Hallo iedereen,
Ik ben Didier en woonachtig te Tienen (Belgie) en heb onlangs mijn Volvo C30 ingeruild voor een gloednieuwe Octavia Combi RS 2.0 TFSI.
Ik heb dit besloten naar een zeer aangename kennismaking van een kameraad, die ook een RS heeft. En ik moet zeggen Het oogt mooi en het is een zeer degelijke auto.
De auto wordt verwacht eind februari, dus ik zit op hete kolen om hem in ontvangst te nemen.
Onlangs heb ik ook wintervelgen en banden aangekocht en ik zit met een vraag.
Weet er iemand waar ik een RS teken kan vinden om op de zijspalk van een velg te plaatsen ?
Mvg Didier

Joske

Forumguru
Welkom landgenoot!

ineens een zware overgang denk ik zo ;) van C30 naar een RS!

proficiat met de aankoop :thumbsup:

foto's welkom! ;)

CDK

Forumguru
Van harte welkom zuiderbuur! ;)
Gefeliciteerd met je aankoop! Verstandige en mooie keuze ook! Na aflevering zien we graag je foto's online :)

Greetz Corné

Didier Schepers

Nieuw lid
Joske,
daar lijkt het inderdaad op , maar de deze moet je schroeven en zijn te groot. Ik bedoel en ga het proberen uit te leggen.
het is als een sticker met een soort transparante gellaag op.
Het mag niet hoger dan drie centimeter zijn de lengte heeft geen belang , de bedoeling is dat ik ze kan plakken op een van de spaken van de wielen. Het is een WMS velg type R5 .
In ieder geval al bedankt voor het te leveren werk

WillemJan

Forumguru
Hoi Didier, welkom op het forum. En goed voor je dat je de nieuwe auto a.s. vrijdag mag ophalen. Vele veilige kilometers.

Groetjes... Willem-Jan

Bovenaan Onderaan