Voorstelling !

skodaoctavia2

Actief lid
Hallo Geachte medegebruikers van dit zeer interessante en informatieve Forum :grin:

Even zonder gijn..

Mijn Naam Eric
Wonende in Germanië
In het bezit van een Skoda Fabia I 1,4 16v 2004 voor mijn meisje.
en mijn speeltje... een Skoda Octavia II, 1,9 TDI DSG Elegance (2008)
voor mij is een enkel ritje naar mijn werk 250km dus deze luxe geniet ik met volle teugen.:rockon:
mocht je deze tegen komen in het noorden van Holland dan niet denken daar heb je weer zo'n Duitser :crazy: it's only me :grin:.
Ik hoop hier nuttige info weg te kunnen kapen voor deze beide auto's
wens allen nog een prettige dag.

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum .
Je hebt blijkbaar al gelezen voor je je voorstelde . Op die manier weet je dat het hier een gezellige boel is en trouwens heel informatief . Een duidelijk voorbeeld dat informatief niet altijd saai hoeft te zijn.
Je zult ongetwijfeld heel veel leren over je skoda's en als je eens een probleempje hebt en je weet het niet meteen , er zijn hier een paar kraks in het geven van raad en daad.

___JC___

Forumguru
Welkom, maar waarom de keuze voor de Octavia als ik vragen mag? In Germanie heb je een dikke A4 voor de prijs van een O2 hier.

skodaoctavia2

Actief lid
Zoals je misschien gelezen hebt heb ik geen nieuwe gekocht, maar 1 jaar oud,en om 2 auto's tegelijk te kopen vondt ik dat toch een hele smak geld. beiden op duits kenteken. de BPM mogen andere mensen betalen :)
Maar over het feit dat de audi gunstig is ja dat zeker, ik houd het eerst maar bij de O2. hiervoor reed ik een vw polo variant 1,9 tdi 110 ps van '98 daar zat helemaal geen luxe op. deze O2 is echt een verademing :)

___JC___

Forumguru
Ik zit me altijd weer te verbazen hoe goedkoop ook 2e hands auto's zijn in Duitsland. Het leven is niet eerlijk...
:mad:

Bovenaan Onderaan