Superb 3 Voorstelluh

Ennie

Lid
image.jpg

Hallo allemaal,

Ik ben Ennie en heb deze week mijn eerste Skoda bestelt. Ik rijd nu nog een Hyundai I40 en mag, afhankelijk van de leverdatum, naar verwachting begin maart een Superb 1.6. tdi HB Ambition business line in ontvangst nemen!

Mijn Configuratie:

Kleur : Lava blue
Opties: Electr. Voorstoelen met geheugen;
Sunset ramen;
Vast reservewiel;
Trekhaak.

Ik heb gekozen voor de Superb na het lezen van alle positieve reviews en goede testresultaten en nadat ik zelf 2 maal een proefrit heb gemaakt.

Cordoba

Forumguru
Welkom Ennie, en straks veel plezier met de SIII. Wat verwacht je trouwens van de Superb in vergelijking met de i40?

Ennie

Lid
Wat verwacht je trouwens van de Superb in vergelijking met de i40?

Van de Superb verwacht ik in ieder geval meer degelijkheid en een fijne schakelbak. De I40 is een fijne en erg ruime reiswagen maar heeft in vergelijking met mijn vorige auto's wel veel kleine mankementen (welke overigens keurig onder garantie worden hersteld) waardoor je vaker in de garage staat dan je zou wensen. Verder is de versnellingsbak vanaf dag 1 een zeer stroef schakelende bak.....

Tassin

Forumguru
Welkom op ons sympathieke forum!
Ik heb ook even overwogen om m'n S3 in Lava Blue te bestellen, maar daar heeft de vrouw snel korte metten mee gemaakt. smiley_hammer.gif

Bovenaan Onderaan