Voorstelronde Groentje

Even een korte Intro:

Mijn naam is Bram, ben 27 en kom uit de Randstad.

Sinds 2008 al ervaring met de 1.2 TDI, (wat dat betreft geen groentje)

In eerste instantie Lupo 3L, en Audi A2 3L

Daarnaast ook al wat jaartjes goede ervaringen met Mercedes-Benz

Sinds kort een FABIA 1.2 TDI Greenline, i.v.m de ruimte. Heb wel weinig ervaring met Skoda, maar tot nu toe bevalkt t prima.

Moet zeggen dat de overstap van AUTOMAAT naar handschakel me meevalt, maak vooral veel snelwegkilometers, dus dat scheelt... verder is de cruise-control ook een lekkere optie

Ben nog op zoek naar wat leuke gadgets voor de 1.2 COMbi

(Waaronder de Privacy-shades) mocht je een leuke gadget hebben stuur gerust een PB

Cordoba

Forumguru
Welkom Bram :bloemen:

Omdat het om een Greenline gaat, weet ik dat het om een Fabia II gaat, en inderdaad de combi is ook wel handig om te weten. Het is een beetje gokken welke zaken je wel en niet hebt op je GL. Wat ik wel een prettige aanvulling vindt, is binnenverlichting boven de achterbank (zit in sommige uitvoeringen wel, maar ook veel zonder).

RefleCs

Forumguru
Welkom en geniet van de Fabia.

Kwa updates.... ik zou zeggen vervang de Hal(l)oGeen pitjes door Xenon ;) en wellicht wat VCDS aanpassingen.

turboturbo

Forumguru
Jij bent een echte 1.2 driecilinder-(diesel) rot zeg maar :D
Hyper milen je hobby, of dat net niet? :pardon:

Ik heb de Lupo 3L altijd als één van de leukste en interessantste projecten gevonden op autogebied, samen met Toyota's hybride techniek.

Dank voor het warme welkom. Eigenlijk sinds Mn voorstellen niet echt op het forum geweest. Nu 3 jr later (en heul veel kilometers verder) weer.

In de tussentijd de Faab beter leren kennen. Wel wat issues, maar op zich wel tevreden. Kan me alleen nog steeds druk/boos maken om het karige en kale interieur. (Lees)lampjes achterin die ontbreken. Geen spiegel+verlichting in de zonnekleppen, echt de verkeerde manier van bezuinigen. Verders wel redelijk tevreden. Ik denk/gok dat ik wel in de top 3 sta qua kmstand ;)

Anyway, verwachting is dat ik wat actiever wordt..

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Zonnekleppen met spiegel kun je gewoon op de sloop scoren uit luxere versie, zelfde geldt voor binnenverlichting met leeslampjes (=plug&play). Binnenverlichting achter kun je ook zelf inbouwen, maar is wat werk en vraagt wat lef (en investeren in de lampunits).

Bovenaan Onderaan