Voorstelronde

Goedenavond,

Via deze weg wou ik me even voorstellen, Ik ben Gino 30 jaar kom uit zuid-Limburg. Waarom hier voorstellen? nou ja eigenlijk best simpel, sinds augustus vorig jaar eigenaar geworden van een Skoda Fabia 2 uit 2010, model 2009. ( 1.2 12V BZG ) En er zijn hier en daar wat problemen die opgelost moeten worden.

Regelmatig kwam ik via de zoekopdracht vanuit Google op het Skoda forum terecht. Echter kon ik nooit de afbeeldingen openen en of handleidingen lezen. Vandaar besloten om toch even aan te melden. Op de problemen kom ik later terug en hopelijk kunnen jullie me verder hiermee helpen.

Vanaf begin heb ik altijd VAG gereden, begonnen met een Golf 2 1,6, deze werd opgevolgd door een Golf 2 GTI 16V. In loop van de tijd een huis gekocht en er moest verbouwd worden. Dus werd de GTI ingeruild voor een Golf 4 1,6 Variant. Deze heb ik met plezier gereden en nooit problemen gehad tot op gegeven moment vorig jaar de ellende begon bij de APK. Veel dingen moesten vervangen worden en aanhoudende probleem met CO metingen. Dan toch maar besloten om de auto in te ruilen voor een Skoda.

Groeten, Gino.

Bovenaan Onderaan