Voorstelronde

Beste Forumleden,

Graag stel ik mij voor als vandaag toegelaten forumlid!
Rijk Bouman, 23 jaar salesadviseur (ordinair; verkoper) van Skoda automobielen bij een dealer, onderdeel van een top-10 automotive groep, in het Noorden.
Op deze site verwacht ik mijn kennis te kunnen bijspijkeren en tip/ideeën op te doen die ik kan gebruiken.

Tot zover de intro!

Groeten Rijk

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Rijk, welkom op dit leuke forum waar het over van alles gaat.
Ook over dealers zal je wel wat gelezen hebben....welke dealer werk jij. ;)
En wissel je vaak van demo bijvoorbeeld ?
Ik vind het een goed plan dat je je hebt opgegeven hier. Nu horen we eens iets van een verkoper van Skoda hoe jullie ergens tegen aan kijken, tegen ons als klanten bijvoorbeeld.
Veel leesplezier.

Hoi Rijk, welkom op dit leuke forum waar het over van alles gaat.
Ook over dealers zal je wel wat gelezen hebben....welke dealer werk jij. ;)
En wissel je vaak van demo bijvoorbeeld ?
Ik vind het een goed plan dat je je hebt opgegeven hier. Nu horen we eens iets van een verkoper van Skoda hoe jullie ergens tegen aan kijken, tegen ons als klanten bijvoorbeeld.
Veel leesplezier.

Dank je wel! Ik werk bij Broekhuis Skoda in Emmen, dus meer het Noord-Oosten... Wisselen van demo hangt af van de auto die ingezet wordt, vandaar dat meestal gekozen wordt voor een, in onze ogen, meest courante auto. Op dit moment een Octavia 1.6TDi Greenline Business Line in de kleur Brilliant Silver met bluetooth telefoonvoorbereiding en sunset.

Welkom! .. wat betekent "in het noorden" ? :)

Dank je! Zie bovenstaand, Friesland - Emmen, goed te doen toch? :-)

Wasmachineman

Forumguru
Dank je wel! Ik werk bij Broekhuis Skoda in Emmen, dus meer het Noord-Oosten... Wisselen van demo hangt af van de auto die ingezet wordt, vandaar dat meestal gekozen wordt voor een, in onze ogen, meest courante auto. Op dit moment een Octavia 1.6TDi Greenline Business Line in de kleur Brilliant Silver met bluetooth telefoonvoorbereiding en sunset.

Ik ben vaak in Emmen, o.a. De Trans ben ik wel eens te vinden. Volgende keer kom ik wel eens koffie halen bij je...;).

Wasmachineman

Forumguru

Jouw Greenline heeft Climatic, de nieuwere die besteld worden kunnen toch uitgerust worden met Climatronic ?

nemo

Senior Member
Welkom!
Leuk dat je je hebt aangemeld, mochten we een keer een meeting in het noorden willen we houden kunnen we wel bij jou terecht he ;)

cvegreen

Forumguru
Een verkoper van skoda , dat hadden we geloof ik nog niet in ons midden. Welkom hier op het forum. Je zult hier ongetwijfeld wel wat opsteken .

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum Rijk!

Je kunt hier veel praktijkzaken meepikken denk ik als aanvulling op je baan!

Succes!

Fabia

† In Memoriam
Welkom :aangenaam: op dit gezellig forum. En wat vind je van ons forum als Skoda verkoper?

Pendragon

Donateur
Welkom op ons forum met een heleboel Skoda gekken, behalve LenK, maar die leer je nog wel kennen (grapje LenK) :grin:

EdK

Forumguru
Welkom welkom !!

En ga je kortingen op onderdelen voor ons regelen ??
En de meetings sponsoren ??:489:

Nee hebben we en ja kunnen we krijgen !!:D

Gieliovd

Forumguru
De volgende meeting in Emmen zeker.

Dan zit ik helemaal een week in de auto heen en terug :biggthumpdown:

Wasmachineman

Forumguru
Carpoolen en kletsen over, reizen, auto's of wassen. Winterbanden testen ? Of achterbank neer, paar uurtjes slaap inhalen ? Of boek mee van Tom Clancy ?
En met dit beetje sneeuw ben je er in 2 uurtjes !:489:
De eersvolgende SFM duurt trouwens nog wel even...

hemi24

Forumguru
Op dit moment een Octavia 1.6TDi Greenline Business Line in de kleur Brilliant Silver met bluetooth telefoonvoorbereiding en sunset.

Dus als ik medio volgende maand mijn O2 voor de eerste servicebeurt kom brengen, kan ik een dagje Greenline-en? :xyxthumbs::xyxthumbs:

Dank jullie wel voor de reacties en het verwelkomen!
Omdat er wat vragen zijn gekomen zal ik ze hier beantwoorden.
Overigens, iedereen is van harte welkom voor koffie!

De nu nieuw te bestellen Greenline Business-Line uitvoeringen zijn voorzien van climatronic i.p.v. climatic. Het enige negatieve verschil is dat de bluetooth telefoonvoorbereiding nu los besteld moet worden.

Over meeting organiseren gesproken, daar wil ik graag in meedenken. Dus als er ideeën zijn, bijvoorbeeld een sleuteldag, een toerrit of gewoon een borrel dan hoor ik dat wel.

@ hemi24: Van harte welkom, de OII Greenline staat nog in bestelling, maar er zal medio dan wel zijn!

cvegreen

Forumguru
Mij zal je daar dan ook weer niet zien , ik rij geen bijna 400 km voor een meeting . Het probleem is dat ik in west-vlaanderen woon he . Als ik in A-werp had gewoond was ik al meer als een uur geschoven , maar nu moet ik eerst een dik uur rijden voor ik in A-werp zit .

Wasmachineman

Forumguru
Dank jullie wel voor de reacties en het verwelkomen!
Omdat er wat vragen zijn gekomen zal ik ze hier beantwoorden.
Overigens, iedereen is van harte welkom voor koffie!

De nu nieuw te bestellen Greenline Business-Line uitvoeringen zijn voorzien van climatronic i.p.v. climatic. Het enige negatieve verschil is dat de bluetooth telefoonvoorbereiding nu los besteld moet worden.

Over meeting organiseren gesproken, daar wil ik graag in meedenken. Dus als er ideeën zijn, bijvoorbeeld een sleuteldag, een toerrit of gewoon een borrel dan hoor ik dat wel.

@ hemi24: Van harte welkom, de OII Greenline staat nog in bestelling, maar er zal medio dan wel zijn!

Even voor diegene die binnen kunnen lopen bij jou Rijk : wat is jouw vaste vrije dag ?

Delight

Actief lid
Welkom Rijk....
Leuk om ook eens de kant van de verkoper te kunnen horen hier.
Misschien kun je hier nog tips vinden over het hoe om te gaan met Skoda-kopers...:D :koffie:

Bovenaan Onderaan