Voorstelrondje

Rutger0706

Senior Member
Beste allemaal,

Ook ik heb me zojuist op het forum geregistreerd. Mijn naam is Rutger en ik kom uit Zoetermeer.

Zelf rij ik geen Skoda maar een Seat Toledo 1.6 16V uit 2002. In de familie rijden echter genoeg Skoda's rond. Samengevat is voor mij heel veel uit de complete VAG group interessant en is een Skoda wellicht wel mijn volgende auto.

Ik hoop veel info hier vandaan te halen en met jullie te delen. Ook ben ik lid van het Seat forum www.online-Seat.nl

Mvgr,

Rutger

Cordoba

Forumguru
Welkom Rutger. Seat forum ken ik niet (jaren Seat gereden), ik dacht eigenlijk dat je een foutje gemaakt had dat je SO bedoelde (Seat-Online.nl)

Overigens als je een Fabia spot met grote Audi logo's op de velgen zal ik het wel zijn (woon in de buurt van Zoetermeer)

Rutger0706

Senior Member
Welkom Rutger. Seat forum ken ik niet (jaren Seat gereden), ik dacht eigenlijk dat je een foutje gemaakt had dat je SO bedoelde (Seat-Online.nl)

Overigens als je een Fabia spot met grote Audi logo's op de velgen zal ik het wel zijn (woon in de buurt van Zoetermeer)

Daar heb je mooie naafdoppen en stickers voor hè.... ;) of ambieer je een Audi?

Cordoba

Forumguru
Probleem is dat het in relief is, en grote kappen (iets van 15 cm diameter) en logo's steken iets uit, maar zitten ook ca. 3 mm diep verzonken. Om te voorkomen dat ik scheuren krijg op de rand van de verzinking (door opwarmen en afkoelen van de kapjes) velgen gewoon origineel gehouden (zijn Ambiente velgen van een A3)

Bovenaan Onderaan