Voorstelrondje

lsp

Forumguru
Hoi allen,

Ik ben Léon, en met het uitzoeken van een leaseauto bij skoda terecht gekomen. Het is de Octavia Combi Style Business 1.0 TSI DSG geworden in de kleur Maple brown.

Ik ben vader van 3 kids en gadgetfreak, de opties op de Octavia die binnen budget vielen:
  • Sunset
  • 220V en 2x USB
  • Dynamic pakket
  • Optical Park Assist
  • Adaptive cruise
  • Trekhaak afneembaar als optie bij de dealer
Ben heel benieuwd naar de auto, maar zal nog even geduld moeten hebben. Hopelijk hoor ik volgende week de estemated lever datum van de leasemaatschappij

ps. weet niet of ik hier balletje al mag opgooien, maar is het mogelijk bijvoorbeeld Trailer Assist achteraf te programmeren :-)

Bakkertje

Forumguru
Welkom hier!
Voor trailer assist heb je volgens mij meer nodig in de zin van camera's enzo..
Maar @Antera is hier een van de programmeer gurus die kan hier vast wel meer over melden

edit ik zie net dat je optical parking hebt....

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: lsp

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Welkom! Ook in afwachting van mijn O3. Maar ik wil de pret niet drukken, maar die 220V/2xUSB gaat niet lukken. Gaat alleen in combinatie met nog eens ruim 1000 euro aan andere opties. Had hetzelfde en heb het laten vervallen.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

• Leuk

lsp

Forumguru
Welkom! Ook in afwachting van mijn O3. Maar ik wil de pret niet drukken, maar die 220V/2xUSB gaat niet lukken. Gaat alleen in combinatie met nog eens ruim 1000 euro aan andere opties. Had hetzelfde en heb het laten vervallen.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Als dat het enige is, zou ik er mee kunnen leven. Dan maar extra dual usb sigarettenaanstekers

Welke kleur heb je besteld? Ook combi?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Welke kleur heb je besteld? Ook combi?

Ook een Combi, in de kleur Race Blue. Eens een keer wat anders dan wit, zwart of donkergrijs in de afgelopen 20 jaar (al dan niet verplicht/geen keuze) ;)
Een Style Business werd me net wat te duur, qua maandelijkse kosten. Heb een Ambition Business gekozen met de nodige opties.

• Leuk
Bovenaan Onderaan