Voorstelrondje

Na een tijdje het zeer interessante F2 topic te hebben gevolgd vond ik het hoog tijd om lid te worden en mij eens voor te stellen.

Martybro, rij nu nog VW Passat Variant tdi 150 pk, maar gaat overstappen op een nog te bestellen F2 GL 1.2 tdi.

Ik ben nog met de dealer in onderhandeling of deze een nette prijs kan neerzetten voor me, qua opties wil ik eigenlijk alles behalve Navigatie.

wimv

Actief lid
@MartyBro: welkom. Je hebt blijkbaar al een tijdje hier rond gekeken dus je weet hoe het gaat. Als je iets te vragen of te melden hebt of zomaar even wilt brainstormen dan ben je hier aan het goeie adres. Succes met de onderhandelingen. Meestal kom je daar met een behoorlijke dealer wel uit.:aangenaam:
Wim

corsaar

Senior Member
Hoi MartyBro,

Welkom hier op dit Forum flinke overstap van een passaat 1.5 naar 1.2
greenline, financieel dan.

Gieliovd

Forumguru
Welkom op het forum!

Succes met de onderhandelingen. Hele stap terug in formaat van wagen wel, van een Passat naar een Fabia. En ook qua motorisering, 50% terug in vermogen. Verbruik daarentegen...

Veel plezier op het forum.

Dank voor jullie warme welkom.

Het is idd een stapje terug, maar zoals velen al weten is de F2 goed uitgerust en idd het verbruik daar kan de passat zeker niet tegenop, ik rij op jaarbasis zo'n 40k dus een zuinige auto is zeer welkom.

inir

Lid
Welkom in ons midden!
By the way: een stapje terug kan ook wel eens een stap vooruit zijn, 't is maar net hoe je het bekijkt...

Bovenaan Onderaan