Voorsteltopic nummer zoveel

Thrar

Actief lid
Hallo allemaal!

Toch maar even voorstellen aangezien ik al een tijdje 'lurk' op het forum (met name Octavia 3 gedeelte) en wellicht toch een keertje mee wil praten.

Op dit moment heb ik een leaseauto (Ford Fiësta uit 2012) en dat contract loopt deze maand af. Oog viel op de Octavia 3, en enige twijfelpunt is/was nog of ik ga kopen of leasen. Echter, nu ik net dacht bijna klaar te zijn met mijn keuze, is de nieuwe Superb onthuld en ben ik zo een beetje op slag verliefd :bloos:! Met de (nog beperkte) configurator heb ik mij dan ook al kostelijk vermaakt, wat een mooie bak is het zeg :thumbsup:!

Ongeacht of ik wel of niet een actieve poster wordt, wilde ik toch ook even laten weten dat ik met veel plezier hier rondsnuffel. Rock on! :rockon:

gbbosma

Forumguru
Welkom @Thrar op dit mooie Skodaforum. Succes met je keuze. Mocht je voor de nieuwe Superb gaan ben je misschien de eerst hier op het forum.;)

Cordoba

Forumguru
Welkom @Thrar :bloemen: Als je leasecontract over een paar maanden afloopt, moet je toch nog aardig wat tijd overbruggen als je voor de nieuwe Superb gaat. (ik heb er niet echt op gelet, maar het kan zomaar september/oktober worden, voor de eerste Nederlandse klanten hun nieuwe Superb in ontvangst kunnen nemen.

Bovenaan Onderaan