Sinds kort deze auto als lease-bak mogen ontvangen. Ik ben nog van de generatie cassettebandje, CD en later CD met MP3 om je eigen muziek af te spelen in de auto. Bij deze Octavia lijkt het echter alleen mogelijk om je eigen muziek via Spotify of liedjes op je mobiele telefoon af te spelen. Beide heeft niet mijn voorkeur.
Vraag: kun je ook gebruik maken van de twee mini-USB aansluitingen op het dashboard? Ik gebruik er eentje om de telefoon op te laten, in die andere zou ik een USB-stick met MP3's kunnen plaatsen. Maar... is die aansluiting geschikt om muziek mee af ter spelen? Ik heb het gevraagd bij een Skoda/VW dealer maar daar wisten ze het niet... pfff.
Dank voor jullie hulp.
Vraag: kun je ook gebruik maken van de twee mini-USB aansluitingen op het dashboard? Ik gebruik er eentje om de telefoon op te laten, in die andere zou ik een USB-stick met MP3's kunnen plaatsen. Maar... is die aansluiting geschikt om muziek mee af ter spelen? Ik heb het gevraagd bij een Skoda/VW dealer maar daar wisten ze het niet... pfff.
Dank voor jullie hulp.