Vraag onderhoudshistorie / voorstellen

Tommybear1979

Nieuw lid
Beste Allemaal,
Voordat ik een vraag stel wil ik me graag even voorstellen.
Ik ben Tom uit Den Haag en heb inmiddels 3 Skoda 'versleten'.
2x een Superb Combi Diesel en 1x Octavia Combi Diesel allemaal via zakelijke lease.
Nu mijn leaseregeling al tijden niet is geindexeerd en meer variabel is geworden ben ik van plan zelf een auto te kopen.

Ik heb proefgereden in een 4-tal Superb Combi's 1.5 tsi uit 2020 met ong 130k op de teller. Dus dan weten jullie een beetje wat ik zoek.
Nu heb ik een wagen gevonden die me wel wat lijkt. Maar de onderhoudshistorie lijkt me iets karig.

Volgens mij hoor je minstens iedere 30k wel onderhoud te hebben en daar bijv olie etc. terug te vinden,
Het verhaal bij de auto is dat hij uit de Lease komt.

Hoe kijken jullie naar het bijgevoegde onderhoudsrapport?
gr. Tom
 

Bijlagen

  • Onderhoud.jpg
    Onderhoud.jpg
    160,4 KB · Weergaven: 22

PizzaPieter

Forumguru
Welkom op het forum.
'Interieur luchtfilter' wordt meestal vervangen bij de beurt, dus ik denk niet dat het onderhoud karig is geweest, maar wel dit rapport.
Je kunt ook gewoon een uitgebreide historie opvragen bij de verkoper of de garage waar het onderhoud gedaan is.
 

hemi24

Forumguru
Lijkt erop dat de auto elk jaar netjes een longlife onderhoudsbeurt heeft gehad, ookal lijkt alleen het eerste woord/onderdeel van de beurt te zijn overgenomen in de getoonde lijst.
Laatste beurt was wel iets te laat v.w.b. de kilometers, maar schokkend is het niet.
 
Bovenaan Onderaan