marx-7
Senior Member
Sinds een tijdje doet mijn Centrale vergrendeling vreemd. Beide sleutels zijn al langere tijd stuk dus die werken niet meer maar tijdens warme dagen als ik de sleutel in het slot duw van de bestuurdersdeur en hem omdraai om de auto te openen dan wel af te sluiten gaat alleen de bestuurdersdeur open of dicht. Na een aantal malen op en neer draaien werkt het dan wel weer. Op die manier kwam ik er achter dat mijn Octavia een standaard alarm heeft......wist ik niet:smiley29:.....maar wel handig. Is hier wat aan te doen door smering of is het systeem kapot? Hij doet dt alleen als het wat warmer buiten is zoals nu.
Verder heb ik sinds kort een rammel rechtsvoor die zich alleen laat horen als ik een bocht naar rechts maak. Reactie stangetjes en dergelijke zijn 2 jaar geleden al vervangen dus die zullen het niet zijn. Moet ik aan een draagarm gaan denken? Zo ja, is dit zelf te doen of een klus voor een garage?
Marc
Verder heb ik sinds kort een rammel rechtsvoor die zich alleen laat horen als ik een bocht naar rechts maak. Reactie stangetjes en dergelijke zijn 2 jaar geleden al vervangen dus die zullen het niet zijn. Moet ik aan een draagarm gaan denken? Zo ja, is dit zelf te doen of een klus voor een garage?
Marc