Vraag over zonnewering fabia combi

Joske

Forumguru
Hallo iedereen,

ik was eens aan het zoeken op het forum wat de reacties zijn op Sonniboys maar ik kan er eigenlijk niet zo goed aan uit wat ik nu eigenlijk nodig zou hebben voor mijn wagen..

ik rij met een Fabia 1 combi '06 en weet niet goed wat ik zou moeten bestellen op sonniboys. Er staan ook geen foto's bij op hun site dus ik weet eigenlijk niet wat ik bestel? :smiley29:

iemand toevallig voor zelfde type wagen zonnewering gekocht? en wat is de ervaring met verduistering en zicht bij nacht?

Bedankt

bangnl

Nieuw lid
Hoi, ik heb geen orginele Sonniboys maar de PrivacyShades in de Hatchback variant. Ik zal van het weekend wel ff een foto plaatsen. Zicht is prima s'avonds (ook geen last van omhoog schijnende koplampen van medeweggebruikers)

Sportline

Senior Member
Hey,

Ook ik heb ze in mijn zwarte Fabia combi zitten, ze bevallen erg goed maar voor de mensen achterin is het erg lastig om naar buiten te kijken. Dat is eigenlijk het enige nadeel, van buiten ziet het er wel chique uit. Ook ik kan foto's plaatsen van binnen en buiten als daar interesse naar is... Succes met de keuze!

bangnl

Nieuw lid
Hierbij de beloofde foto's
attachment.php

attachment.php

Joske

Forumguru
Ik heb ze vandaag besteld, als ze geleverd en geplaatst zijn zal ik ook foto's posten!

Bedankt voor de respons (sorry voor mijn late antwoord)

Weet iemand of dit soort systemen ook te verkrijgen zijn voor de ramen van het voorportier? en dan met name de rechterkant ivm de maxi-cosi van onze zoon die voorin staat ?

Fabia

† In Memoriam
Denk dat dat lastig zal worden vim de regels van coating van de zijruiten voor.

foto?? ik ben namelijk ook benieuwd naar welke je gekozen heb.... Twijfel nu al ruim een jaar over mijn keuze......

DareDevil

Actief lid
Hallo allemaal,

Andere optie is om je ramen te blinderen, vanaf de B-stijle naar achter mag je zo donker gaan als jezelf wil, voorzijde mag tot 50%. Op de voorruit heb ik een raamband geplakt waar je door heen kan kijken (zelfde folie als achter). Dit werkt perfect is namelijk langer dan de zonneschermen!
Let Op! als je dit wilt doen laat het door een reclame maker doen! Dan ziet het er gelikt uit! Niet zoals velen of er een zak tegen geplakt is!

Bovenaan Onderaan