Vraag: uitzetten cornerfunctie

intruder1400

Actief lid
Ik meen dat ik het ergens gelezen had op het forum, maar ik kan het nergens meer vinden (na lang zoeken).

Kan de dealer via zijn systeem de cornerfunctie uitzetten? Zo ja, iemand een idee hoe precies? Ik had het de dealer gevraagd, maar het is niet gebeurd. Ik wil dit alsnog graag laten doen en aangezien de mistlampen verwisseld moeten worden (reflector ipv zwart geleverd) zal ik het nog eens aankaarten bij de dealer. Het kan natuurlijk dat zij de vraag nog niet hebben gehad en dat het te veel zoeken is. Ik dacht, laat ik wat voorwerk doen en het hier vragen...

Antera

Donateur
Bocht verlichting kan idd uit gezet worden of de dealer dat kan dat weet ik niet. Tis namelijk niet met een simpele codering meer

intruder1400

Actief lid
Dat betekent dat het via vagcom kan een waarschijnlijk niet via het systeem van de deal? (Ben krijgt hoe dat heet...)

Antera

Donateur
weet niet of de dealer in de adaptiewaarde kan en mag komen om het uit tezetten. Ik kan daar helaas niet inkijken hoe hun dat wel of niet kunnen. Ze kunnen het volgens mij wel activeren. desnoods bel je andere Skoda dealers op bij je in de buurt misschien kunnen die je meer vertellen.

Bovenaan Onderaan