Vraagbaak Skoda Fabia Combi 1.2Tdi Greenline??

pierre27

Actief lid
Goede middag,
heb op het forum gezocht, alleen een vraagbaak voor de Fabia 1 gevonden.
Is er nog geen vraagbaak voor de Greenline geschreven???:945:
Het oliefilter moet onder die afneembare kap zitten, alleen heb ik het nog niet gevonden, evenals het luchtfilter, zit volgens zeggen boven de accu, maar hoe maak je die kap los??
Moet er wel eerlijk bij zeggen, dat ik mij er nog niet zo in verdiept heb, omdat er nog geen urgentie aanwezig was, ik wil het alleen voor de toekomst even weten.
Ik heb ergens gelezen, dat er al wel een duitse versie bestaat, echter ik kan dit schrijven nergens meer terug vinden.
Prettige middag verder,
Pierre:yeah:

Monteurtje

Forumguru
Heb deze vraag eerder ergens gelezen en geantwoord maar kan het ook nergens terug vinden.

Het oliefilter zit inderdaad verstopt onder de grote zwarte afdekkap. Deze zit op 4 plekken vast. Met beleid de 4 hoeken omhoog trekken.
Luchtfilterhuis zit boven/achter de accu. tegen het schutbord. Zwarte 'doos'. Deksel zit met schroefjes vast.

pierre27

Actief lid
Goede avond,
nog een half jaar en dan heb ik mijn Skoda Fabia Combi 1.2Tdi Greenline twee jaar :super:, daarom wordt het nu toch langzamerhand wel tijd, dat ik wat meer inzicht krijg in het onderhoud en .... waar alle onderdelen zitten??
:icon_smile_dead:Ik heb via de zoekfunktie wel een Duits handboek gevonden, maar is dat wel de goede vraagbaak??
Heeft iemand al een vraagbaak van de Skoda Fabia Combi 1.2Tdi Greenline??
Prettige avond verder,
Pierre:yeah:

Bovenaan Onderaan