Vraagje ivm mogelijke aanschaf

Mijn schoonvader overweegt een 2.0 TDI 103 kw uit 2007 bij me aan te schaffen ( zie bijgevoegde link ) en zijn Okkie uit 2002 in te ruilen.

http://www.usedcarscentre.nl/web/site/default.aspx?m=aanbod&a=detail&kenteken=59-XG-PZ

Echter is de Okkie die ik heb staan geleverd met het sportonderstel incl. 17" maar wil schoonpa zijn huidige winterset voorzien van 16" gaan gebruiken.

Weet iemand of 16" past op de nieuwe Okkie?

Owja, en biedingen voor een 2002 Octavia wagon 1.9 TDI 85KW Elegance, 226.000 km met versie distributieriem, waterpomp, omlooprollen en accecoireriemen,zilvermetallic, cruise, stoelverwarming, trekhaak en ECC zijn van harte welkom.

___JC___

Forumguru
Hou er wel even rekening mee dat de 2.0TDI wat zwakke punten heeft die de 1.9TDI niet heeft. Turbo en koppeling o.a. Let dus bij het wegrijden op eventuele trillingen in de aandrijflijn en op het fluiten van de turbo. Als ie er veel roet ook lekker laten staan.

Ik zou zelf mensen de 2.0TDI niet aanraden eigenlijk. Turbo's en koppelingen zijn geen goedkope reparaties...

floris

Lid
Owja, en biedingen voor een 2002 Octavia wagon 1.9 TDI 85KW Elegance, 226.000 km met versie distributieriem, waterpomp, omlooprollen en accecoireriemen,zilvermetallic, cruise, stoelverwarming, trekhaak en ECC zijn van harte welkom.

ik dacht dat alleen vraagprijzen zijn toegestaan door de forumregels

guitar_billy

Senior Member
velgen die passen op een Octavia I (2002) zullen niet passen op een Octavia II (2004-nu). de steek is anders. 5x100 versus 5x112.

omdat 16" velgmaat ook wel geleverd wordt op de O2 kun je overwegen de winterbanden op andere velgen over te zetten. of ze verkopen en een nieuwe set met passende velgen aanschaffen.

Bovenaan Onderaan