Vraagje over verlichting in de grille

Goedenavond allen,
ik probeer wat info te vinden over de verlichting in de grille, als onderdeel van het light & view pakket.
Is er iemand die dit al in zijn of haar Kodiaq heeft zitten en zo ja, is dit apart aan of uit te zetten? Twijfel eraan om het als optie op de sportline er nog bij te nemen, maar ben ergens ook bang dat het zo'n 'kerstboom' effect heeft...
 

Patron

Senior Member
Wat ik begrijp is dat het aan gaat met je normale licht en niet met je drl. Er zijn genoeg filmpjes op YouTube over
 
Als je 'm wilt kunnen uitschakelen, dan zou ik maar beginnen met eens goed na te denken over de vraag of je 'm uberhaupt wel wilt kunnen áánzetten (en wanneer dan)...
:)
Goed punt :LOL:
Misschien met kerst?
Zit nog een beetje in het midden of ik het mooi vind of niet, ook al heb ik de filmpjes al vaak genoeg gezien. En als je het niet meebestelt, dan kan je het sowieso niet aanzetten :unsure:
 

1983jeroen

Forumguru
Zag laatst een andere Skoda rijden met die strip. Leek niet mooi egaal verlicht en zag er uit alsof het een AliExpress stripje was dat iemand er op had geplakt achteraf.
Misschien is het op de nieuwe beter, maar mooi vind ik het sowieso nooit.

Zag laatst ook een BMW met verlichtte grille rondom. Ook echt geen gezicht
 
Zelfde geldt voor mooie velgen, ieder zijn ding. Ik vind mooi vormgegeven verlichting ook mooi om naar te kijken als je je auto ontgrendelt bijvoorbeeld ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Canon-Eye

Forumguru
Dus ja ik zou dat bedrag aan dingen IN de wagen besteden zodat ikzelf er ook van kan genieten tijdens de rit(ten)
Precies dát - dáár heb je tenminste nog wat aan. Net als aan mooie velgen trouwens, want die zie je elke keer als je naar je auto toeloopt. Dat kun je van die grilleverlichting niet zeggen, tenzij die met 'coming home' mee aangaat.
Verder is het een kwestie van smaak - en wellicht een flinke dosis manifestatiedrang... ;)
 
Bovenaan Onderaan