deef
Lid
hallo,
Ik heb sinds kort een octavia uit 2010.
Nu heb ik een aantal vragen over de Columbus.
Ik heb al hier op het forum gekeken, maar de antwoorden op mijn vragen niet kunnen vinden.
Mocht dit er tussen staan, en ik niet goed genoeg hebben gekeken, dan excuus daarvoor.
Ik wil graag weten welke mogelijkheden er zijn om o.a. mijn kaarten te updaten.
Ik weet niet welke versie er op staat, ook weet ik niet welke firmware versie ik heb. Setup toets ingedrukt houden geeft mij geen info over de firmware. Ik zie alleen FM en AM.
Kortom;
- welke mogelijkheden zijn er om te updaten? Is firmware updaten zelf de doen, zo ja hoe, zo nee kan alleen de dealer dit?
- wat wordt er allemaal ge-update met nieuwe firmware, wat zijn de voordelen en is er dan ook mogelijkheid tot Nederlandse spraakbediening?
- kun je ook gelijk kaarten updaten?
- is er een code nodig? Ik heb deze namelijk niet erbij gekregen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Gr.
Deef
Ik heb sinds kort een octavia uit 2010.
Nu heb ik een aantal vragen over de Columbus.
Ik heb al hier op het forum gekeken, maar de antwoorden op mijn vragen niet kunnen vinden.
Mocht dit er tussen staan, en ik niet goed genoeg hebben gekeken, dan excuus daarvoor.
Ik wil graag weten welke mogelijkheden er zijn om o.a. mijn kaarten te updaten.
Ik weet niet welke versie er op staat, ook weet ik niet welke firmware versie ik heb. Setup toets ingedrukt houden geeft mij geen info over de firmware. Ik zie alleen FM en AM.
Kortom;
- welke mogelijkheden zijn er om te updaten? Is firmware updaten zelf de doen, zo ja hoe, zo nee kan alleen de dealer dit?
- wat wordt er allemaal ge-update met nieuwe firmware, wat zijn de voordelen en is er dan ook mogelijkheid tot Nederlandse spraakbediening?
- kun je ook gelijk kaarten updaten?
- is er een code nodig? Ik heb deze namelijk niet erbij gekregen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Gr.
Deef