Vragen over display

henry1st

Nieuw lid
Gisteren werd mijn nieuwe Skoda Superb afgeleverd. Heerlijke auto! Echter, na een lange eerste rit, vallen mij drie zaken op m.b.t. de (13 inch) display:

1. Ik verstuur vanaf mijn mobieltje via Skoda Connect (ingeplande) routes naar de auto, maar die worden niet zichtbaar in de display. Auto is volledig geregistreerd in de app.

2. Ik heb een aantal favoriete reisdoelen aangemaakt. Deze worden op volgorde van plaatsing ingevoerd en getoond in de display. Graag wil ik deze reisdoelen alfabetiseren. Hoe doe ik dit?

3. Aangezien ik op alleen maar benzine rijd, wil ik de standaard getoonde laadstations voor elektrische auto’s verwijderen uit de display. Ik heb van alles geprobeerd (aan- en uitvinken van de getoonde laadstations, maar ze blijven permanent getoond worden)!

Wie kan mij helpen met het beantwoorden van (één van) de vragen?
Alvast dank!

Rallye

Forumguru
Je hebt de auto geregistreerd, maar heb je ook een Skoda Connect abonnement genomen? Het zou kunnen dat dat voor 1 en 2 nodig is.

Over 3 wordt vaker geklaagd. Volgens mij kun je hier niets aan doen.

henry1st

Nieuw lid
Dankjewel! Jazeker heb ik het Skoda Connect abonnement. Bij een nieuwe Superb zijn de eerste drie jaar nu gratis. Wat jammer van punt 3.

henry1st

Nieuw lid
Dank! Ik ga de dealer vragen om dit punt door te spelen naar Skoda Nederland. Wie weet doen ze er iets mee in een update?

Rallye

Forumguru
Bij punt 1 zeg je “worden niet zichtbaar in het display”. Wat bedoel je daarmee? Volgens mij zouden ze in ieder geval moeten verschijnen als je de navigatie opent.

henry1st

Nieuw lid
Dank! Nee, ondanks dat ik de auto in mijn Skoda app zie op mijn mobieltje en ondanks dat ik zie dat de melding naar mijn auto wordt verstuurd, komt het niet aan in mijn auto. Hoe los ik dit op?

Patron

Senior Member
Als je auto online is moet dat binnen een paar seconden verschijnen (dat is wel zo’n de Kodiaq). Heb het al een paar keer gebruikt namelijk.
Laadpalen kun je helaas niet verwijderen

henry1st

Nieuw lid
Dank! Klopt! In mijn vorige Skoda werkte dit ook perfect. Ik ga volgende week nog een keer naar de garage en kaart daar alles aan.

Bovenaan Onderaan