Frankie
Actief lid
Daarstraks toch een vreemd verschijnsel met mijn O2:
Net dik 4 uur en 3 kwartier gereden vanuit Den Helder zet ik de auto even voor de deur met alarmlichten aan. Kom ik terug en doet ie het volgende:
- auto geopend en valt meteen op dat knipperlichtindicators in cockpit continu branden
- dashboard verlichting en radio display blijven onheilspellend donker
- verlichting van raamopeners en overige lichtpunten werken wel
- radio is niet normaal aan te krijgen alleen nadat ik een cd uitwerp en terug invoer
- bij richting aanwijzen geen geluid, maar functioneert buiten wel (lampjes op dash branden nog steeds overigens)
- Airco reageert niet of onjuist en auto beslaat dus in eerste instantie
- achterruitverwarming kan ik niet inschakelen
- auto-portiervergrendeling werkt niet
- PDC gaat ongevraagd aan
- MAXIdot kan ik overigens ook niet bedienen
Na een korte rit (met donkere cockpit en geen richtingaanwijzergeluid :-/ ) de auto even geparkeerd. Ook na vergrendelen bleven de knipperlichtindicators op het dash branden.
3 Kwartier later leek alles weer in orde. Vreemde zaak, niet ?
Bij ZEER sterk toeval moet de auto morgen naar de dealer voor nieuwe voorbanden, moet ik dit mss maar meteen aankaarten..
Heeft iemand zulk gelijke ervaringen ?
Net dik 4 uur en 3 kwartier gereden vanuit Den Helder zet ik de auto even voor de deur met alarmlichten aan. Kom ik terug en doet ie het volgende:
- auto geopend en valt meteen op dat knipperlichtindicators in cockpit continu branden
- dashboard verlichting en radio display blijven onheilspellend donker
- verlichting van raamopeners en overige lichtpunten werken wel
- radio is niet normaal aan te krijgen alleen nadat ik een cd uitwerp en terug invoer
- bij richting aanwijzen geen geluid, maar functioneert buiten wel (lampjes op dash branden nog steeds overigens)
- Airco reageert niet of onjuist en auto beslaat dus in eerste instantie
- achterruitverwarming kan ik niet inschakelen
- auto-portiervergrendeling werkt niet
- PDC gaat ongevraagd aan
- MAXIdot kan ik overigens ook niet bedienen
Na een korte rit (met donkere cockpit en geen richtingaanwijzergeluid :-/ ) de auto even geparkeerd. Ook na vergrendelen bleven de knipperlichtindicators op het dash branden.
3 Kwartier later leek alles weer in orde. Vreemde zaak, niet ?
Bij ZEER sterk toeval moet de auto morgen naar de dealer voor nieuwe voorbanden, moet ik dit mss maar meteen aankaarten..
Heeft iemand zulk gelijke ervaringen ?