Vreemde ervaring achter de rug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag een raar ervaring achter de rug.
Daarstraks toen ik van het werk naar huis ging. Heb ik tijdens het rijden en het schakellen de versnellings pook letterlijk in de hand gehad. Het heeft ook geen haar gescheeld of ik met de skoda plakte tegen een muur.
Ik ben dan zachtjes naar de dealer gereden en die heeft het terug gefixt de pook was los gekomen van die stang. Bij deze ga ik die nu regelmatig na laten kijken en zo nodig laten vastmaken moest die terug wat losser komen. Misschien ook nuttig voor jullie dat je het ook laat nakijken bij de onderhouds beurten.

Hugo1973

Actief lid
Jakkes, lijkt me een akelige ervaring. In ieder geval een geluk dat je het er veilig vanaf hebt gebracht.

Zou dit iets zijn dat vaker voorkomt? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van gehoord heb.

___JC___

Forumguru
Das ff schrikken zeg!
Ik heb de pook ook een keer in mn handen gehad in een Mercedes busje. Alleen die was afgebroken in plaats van losgeschoten. En dan naar huis moeten rijden met een scherp stukje metaal van nog geen 10cm lang..

Ja dat is echt wel schrikken.
Mijn hart bonkte toen door men keel ik hoop dat ik dat nooit meer meemaak ik wens dat trouwens niemand toe. Stel je voor als ik de snelweg moest nemen wat er toen gebeurd zou zijn? Ik mag er niet aan denken.
De dealer verschoot er ook van.

tlpeter

Actief lid
Waar men al niet van schrikt :D

Moet je een gaan karten, en dan bedoel ik niet indoor maar met echte
Hangen er vaak genoeg in de hekken,banden stapels of staan boven op een heuvel

Ook zonder versnellingspook kan je nog steeds sturen, remmen en gasgeven

tlpeter

Actief lid
Tuurlijk :D

Blijft apart maar ik zal er niet echt van schrikken
Waarschijnlijk ook door het karten waarbij je veel gekke dingen meemaakt
Ook zal het motorrijden hier wel bij helpen
Altijd voorbereid zijn op het onverwachte

VEEJAY

Forumguru
Is mij een keer gebeurt met een proefrit van een Leon 1 die naar 230PK was getuned (was toen veel). Kennelijk waren meer mensen flink tekeer gegaan in die auto.

cvegreen

Forumguru
dat is een raar verhaal , heb er nog nooit iets van gelezen hier . Nu ja het kan wel natuurlijk he . Gelukkig ben je er met de schrik van af gekomen . Ik vind net dat mijn versnellingspook er heel stevig in steekt .Ik heb soms wel stress in mijn wagen en dat moet mijn versnellingspook dat opvangen , bij mijn hyundai zat dat toch minder vast dat van mijn F1 . Bij mijn F1 roert dat helemaal niet , enkel een klein beetje speling, wat normaal is .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan