Vreemde storingen na onderhouds beurten

junr

Nieuw lid
Vorige week is onze greenline voor de 45000 km beurt geweest nog geen 5 dagen een uitlaat component storing
Na de 30000 beurt was er ineens een motor storing. ook toen bleek dat er een uitlaat storing was.
Zijn er meer mensen deze problemen hebben?

Melis

Lid
Welke motor ligt erin dat praat makkelijker. Ik heb het gehad met mijn Yeti 12 TSI ook net na een beurt toen verloor ik ook vermogen dus mijn turbo schakelde op dat moment niet in vanwege deze storing. Hij is toen gereset door ANWB maar daarna ging mijn turbo raar doen deze is in Frankrijk vervangen ik weet niet of dit de directe oorzaak was. Wat ik wel weet dat er voor de 12 tsi een werkplaats actie is software update voor de uitlaatgassen heeft ook volgens mij te maken met turbo.

Melis

Lid
Ik zou het toch navragen. Maar afgezien van dat ik heb na deze storing veel last gehad onderweg ik weet niet wat hij bij jouw doet als deze storing optreedt. Maar ik had totaal geen vermogen en wat i kal zei na deze klacht ging mijn turbo eraan. Maar ook daarna nog problemen met af en toe inhouden in Nederland hebben ze nog mijn distributie vervangen nu op dit ogenblik gaat het goed.

Monteurtje

Forumguru
Junr heeft het over een Greenline. Dus een diesel. Daar is een werkplaatsactie niet van toepassing. Zoals de 1.2 tsi.

Bovenaan Onderaan