VRS embleem

Glenn

Actief lid
Is dat niet een beetje nep ? en besteld het gewoon bij de dealer die kunnen het juiste wel bestellen zeker weten

Ridley

Forumguru
Yep, Hetzer heeft gelijk. De fabrikant van onderdelen staat overal aangegeven bij Superskoda. Zie ook mijn post over Superskoda bestelling.

piair1982

Forumguru
Op mijn stuur staat nu rs. En met mijn dynamic pakket past dat perfect. ;)

Overigens die buitenlogo's worden wel raar gemonteerd aan de voorzijde. Plastic plaatje met twee boutjes...

Op mijn stuur staat nu rs. En met mijn dynamic pakket past dat perfect. ;)

Overigens die buitenlogo's worden wel raar gemonteerd aan de voorzijde. Plastic plaatje met twee boutjes...
dat kan ik geloven dat dat erbij past :)
ik heb ook vernomen dat je xenon pilots hebt/gaat steken ben je er tevreden over ik ga namelijk die de 11de laten monteren..

reeseend

Forumguru
Op MP staat een setje vookant en achter tekoop.
Je kan alleen met een logo niet aan de verwachting voldoen, en een echte RS zuip als z'n baas :cool: Ik kan het weten.

Op MP staat een setje vookant en achter tekoop.
Je kan alleen met een logo niet aan de verwachting voldoen, en een echte RS zuip als z'n baas :cool: Ik kan het weten.

ik heb het juist gezien, maar die logo heb ik al.
ik zou een andere willen voor op de gril die met vrs erop geschreven maar kan die alleen bij supperskoda vinden

piair1982

Forumguru
@extremematt

Ik heb ze nog niet. Hoor te veel probleemgevallen icm de piekspanningen die defecten veroorzaken.

Pas op het moment dat een bedrijf mij 100% garantie geeft dat eventuele gevolgschade door hun gedekt wordt koop ik een set.

Zie ook elders het xenon topic...

@extremematt

Ik heb ze nog niet. Hoor te veel probleemgevallen icm de piekspanningen die defecten veroorzaken.

Pas op het moment dat een bedrijf mij 100% garantie geeft dat eventuele gevolgschade door hun gedekt wordt koop ik een set.

Zie ook elders het xenon topic...

11 febr gaan ze dat monteren met sproeiinstallatie enz.. bij mijn wagen, maar met die hoge pieken wist ik niet, ik ga de pilots proberen ze geven me ook 3 jaar garantie.
ik hoop dat ik geen problemen ga hebben.

turboturbo

Forumguru
....of een 'FR' logo op je niet-FR Seat. Triestig.... Maar goed, ieder zijn meug, hoor.... :rolleyes:

@TS: vraag het eens aan ene 'Simon Embleem', te vinden op Marktplaats. Hij heeft vaak setjes OEM logo's te koop, nieuw. Ik heb zelf ook 2 logo's bij hem besteld.

Noord26

Forumguru
Niet iedereen hoeft te weten dat ik de enige 1.2 Tdi heb met DSG bak.. Oftewel een RS..

:smirk:

Bovenaan Onderaan